Video !
Fra : Peter

Dato : 18-04-01 09:28

Hejsa

Er der nogen der lige kunne huske addressen på den site der havde videoen
med Honda SuperBlackBird der blev "testet" af DR?

Peter
Nybagt ejer af en XJ600S '93

Fra : IT-administrationen

Dato : 18-04-01 09:46

Næh. Men jeg har da videoen. Hvis du vil have en brændt så send mig en
frankeret svarkuvert med lidt til dækning af Cd'en.

Freddy

Fra : Peter

Dato : 18-04-01 10:05

> Næh. Men jeg har da videoen. Hvis du vil have en brændt så send mig en
> frankeret svarkuvert med lidt til dækning af Cd'en.

Hmmm kan du ikke maile den eller noget ?

Fra : Frederik

Dato : 18-04-01 10:19

"Peter" <hotpwc@hotmail.com> wrote in message

> Hmmm kan du ikke maile den eller noget ?

Lidt meget at maile 35MB måske. Hvis du vil kan du hente den via ftp fra
mig, mail mig (på frederik<at>hyperstate.org) hvis det har interesse.

Mvh
Frederik

Fra : IT-administrationen

Dato : 18-04-01 10:47

Jeg kan til gengæld brænde dig en hel CD med Mc stof. Bl.a Pascals kørsel
omkring Paris med 250 km/timen m.m. Jeg tror der er 400 MB

Fra : Henrik Olsen

Dato : 18-04-01 11:02

"IT-administrationen" <kursist@kursus.aabc.dk> wrote in message
> Jeg kan til gengæld brænde dig en hel CD med Mc stof. Bl.a Pascals kørsel
> omkring Paris med 250 km/timen m.m. Jeg tror der er 400 MB

Ligger det ikke online nogle steder, så vi er fri for at sende CD'er frem og
tilbage? Lyder ret spændende - ville gerne se det.

Fra : Henrik Olsen

Dato : 18-04-01 11:05

"Henrik Olsen" <ho_maps@e-box.dk> wrote in message
> Ligger det ikke online nogle steder, så vi er fri for at sende CD'er frem
og
> tilbage? Lyder ret spændende - ville gerne se det.

Har selv fundet

http://playground.candid.dk/motorcycle/movies/ og
ftp://ftp.motorcycle.com/pub/videos/

nu her...

Fra : Rune Larsen

Dato : 18-04-01 11:46

"Henrik Olsen" <ho_maps@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Har selv fundet
>
> http://playground.candid.dk/motorcycle/movies/ og
> ftp://ftp.motorcycle.com/pub/videos/
>
> nu her...

Og så er der naturligvis den åbenlyse www.bikemovies.com

/Rune

Fra : Peter

Dato : 18-04-01 11:57

> Og så er der naturligvis den åbenlyse www.bikemovies.com

Tak tak

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-04-01 16:16

> Næh. Men jeg har da videoen. Hvis du vil have en brændt så send mig en
> frankeret svarkuvert med lidt til dækning af Cd'en.

Efter som du kalder dig "IT-administrationen" burde du kunne smide den op på
en server, vi kan få lov til at sutte fra

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-04-01 10:19

Peter wrote:

> Hejsa
>
> Er der nogen der lige kunne huske addressen på den site der havde videoen
> med Honda SuperBlackBird der blev "testet" af DR?

Dette emne har været oppe at vende en hel del gange, så prøv at søg på
http://www.deja.com/usenet
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Rune Larsen

Dato : 18-04-01 11:47

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Dette emne har været oppe at vende en hel del gange, så prøv at søg på
> http://www.deja.com/usenet

Jup. Dovenskaben længe leve!
/Rune

Fra : Brian

Dato : 18-04-01 15:13

Jeg ka sende den over ICQ, hvis nogen vil??

Cashan 55697667

Brian W.

--

Fra : Tommy

Dato : 20-04-01 00:50

Skal vi ikke bare lave en ny, bedre og hurtigere til dig?
Den Blackbird på det klip var da gået noget i stå, specielt når man ved at
den ved 300km/t visning kun kører 268.... )

Tommy

Peter skriver: