OSS'en død. længe leve, ja hvad?
Fra : Peter G

Dato : 07-12-03 13:19

Jeg har tænkt mig at trække mig som vedligeholder af OSS'en for
dk.kultur.musik.

Hvis der ikke er nogen der ønsker at overtage tjansen og stå som
kontaktperson, regner jeg med at tage den ned.
Det er ikke fordi det er en krævende tjans, jeg har blot mistet
interessen.

Nogen aftagere?

--
M.v.h. Peter.

Fra : steen

Dato : 07-12-03 13:49

Peter G
> Jeg har tænkt mig at trække mig som vedligeholder af OSS'en for
> dk.kultur.musik.
> Nogen aftagere?

Hvad indebærer det egentligt?

Steen

Fra : Peter G

Dato : 07-12-03 22:50

steen skrev:

> Peter G
>
> Hvad indebærer det egentligt?

Fuld kreativ kontrol over en DKM-hjemmeside hvor du næsten selv kan
bestemme hvad indholdet kan være.
Reelt set er det en side hvor spørgsmål der er gengangere er opført, så vi
slipper for at svare på det samme igen og igen.
http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik

Jeg overvejede engang at give den et kraftigt sjat humor, men kunne ikke
"be buggered" til at gøre det.

Kvalifikationer er et besalt kendskab til HTML. Den er ikke krævende at
vedligeholde.

--
M.v.h. Peter.

Fra : Dallemusen

Dato : 09-12-03 08:51

Hvis du ikke får andre svar så tager jeg tjansen.... Synd at den skal
forsvinde

De venligste hilsner
Daniel Nielsen
dvnielsen@hotmail.com

Fra : Zorro

Dato : 08-12-03 21:54

Uanset hvad du har held til - dejlig side, med brugbare link!

Fra : Uffe Holst

Dato : 09-12-03 22:20

In an article of 7 Dec 2003 Peter G wrote:

> Jeg har tænkt mig at trække mig som vedligeholder af OSS'en for
> dk.kultur.musik.

Du skal i hvert fald have mange tak for det arbejde, du har haft
lagt i den.

Jeg har selv lidt for mange projekter kørende til at det vil være
fornuftigt af mig at påtage mig hvervet. Gjorde jeg det, ville det
aldrig blive til noget, for andet ville komme forud, og det vil være
synd.
--
Uffe Holst

Fra : Peter G

Dato : 11-12-03 10:14

Uffe Holst skrev:

> Du skal i hvert fald have mange tak for det arbejde, du har haft
> lagt i den.

Well, det HAR været sjovt.

Nå, hvis ingen melder sig ryger den ned på et tidspunkt i en snarlig
fremtid.
Jeg gemmer selvfølgelig en kopi af filen på min lille harddisk og hvis der
nogensinde skulle melde sig en ny person, kan vedkommende få den smidt i
nakken hvis han/hun ønsker det.

--
M.v.h. Peter.