Alternativ til Duet, med samme muligheder?
Fra : Morten Grouleff

Dato : 18-04-01 08:14

Findes der et tilbud tilsvarende Duet, men billigere, hos en anden
operatør end TDC? Specielt et med lavere abonnement...

Mvh.
--
Morten Grouleff.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-04-01 08:28

"Morten Grouleff" <morten-nospam010418@grouleff.com> skrev i en meddelelse
> Findes der et tilbud tilsvarende Duet, men billigere, hos en anden
> operatør end TDC? Specielt et med lavere abonnement...

Duet er ret eneståede i verden og har vundet en del priser herfor, men jeg
mener Sonofon har noget tilsvarende.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Mark Beaumont

Dato : 18-04-01 10:20

"Morten Grouleff" <morten-nospam010418@grouleff.com> skrev
> Findes der et tilbud tilsvarende Duet, men billigere, hos en anden
> operatør end TDC?

Duofon fra Sonofon minder en del om Duet fra TDC, om det
er billigere ved jeg ikke.

Vh Mark

Fra : Morten Grouleff

Dato : 18-04-01 13:03

"Mark Beaumont" <dkbeaumont@hotmail.com> writes:

> "Morten Grouleff" <morten-nospam010418@grouleff.com> skrev
>
> Duofon fra Sonofon minder en del om Duet fra TDC, om det
> er billigere ved jeg ikke.

De markedsfører det tilsyneladende ikke særligt aktivt: jeg kan kun
finde noget om det ved at søge på deres sider, og det er stadig
sparsomt.

Derudover ser det ikke markant billigere ud end Duet.

Jeg skifter til Duet-15 istedet. Det er trods alt billigere ved lavt forbrug.
--
Morten Grouleff.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 18-04-01 23:16

Morten Grouleff skrev i meddelelsen ...
>Findes der et tilbud tilsvarende Duet, men billigere, hos en anden
>operatør end TDC? Specielt et med lavere abonnement...

Check evt. Mobilix fastnet og mobil.
For private fåes samtaler fra Mobilix fastnet til (samt viderestillede kald)
Mobilix mobil for kun 70 øre (35 øre efter 19:30)
Få evt. fjernbetjent vidrestilling hvis nødvendigt - dog ikke helt så enkelt
og nemt som Duet.

Jan