Til MCTC-medlemmer
Fra : Ib Jensen

Dato : 18-04-01 07:49

Til medlemmerne af MCTC
Der er generalforsamling i MCTC lørdag, den 28.4. kl. 13. Jeg har netop set
på deres site www.mctc.dk, at der er lagt en lang række indkommende forslag
ud (god medlemsinfo!) Klik på nyheder og indkommende forslag.
Det ser ud til at blive en spændende generalforsamling - med masser af krudt
i. Og MCTCs generalforsamlinger er jo altid underholdende
Så tag MCen den 28.4. og kør til Nordfynshallen v. Bogense. Der er nogle
rigtigt gode veje - uanset om du kommer fra øst eller vest, nord eller syd.
Der plejer at komme mindst 150 deltagere, så du er ikke alene, men blandt
andre motorcyklister. Og så er der jo også mulighed for at udveksle de
sidste nye - mere eller mindre sandfærdige - historier!
Husk bevis for dit medlemsskab, fx din PBS betalingsoversigt, men det står
der også mere om på deres site.
--
Venlig hilsen
Ib Jensen, Tilst v. Århus

Fra : Pein

Dato : 18-04-01 19:31

Ib Jensen skrev ...
>Der plejer at komme mindst 150 deltagere,

Det skulle ikke undre mig om der kom _rigtigt_ mange denne gang.
I'll be there. (Hvis TransAlp'en vil - den satte ud i går morges igen)

Pein

Fra : Jens U

Dato : 19-04-01 03:24

Pein skrev ...
>Ib Jensen skrev ...
>>
>Det skulle ikke undre mig om der kom _rigtigt_ mange denne gang.
>I'll be there. (Hvis TransAlp'en vil - den satte ud i går morges igen)

Naah, er det ikke mere 200 vi var sidst

Jo, showet vil jeg ikke gå glip af, det er de 190 kr. værd

Niels, har du tjekket motor-numret ??
Den er vel ikke blevet produceret på en Mandag

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Pein

Dato : 19-04-01 17:41

Jens U skrev ...

>Niels, har du tjekket motor-numret ??
>Den er vel ikke blevet produceret på en Mandag

This bike was made on Monday
Rode it 'till it stopped on Tuesday
Brought to the shop on Wednesday
and Thursday and Friday and Saturday