No One Lives Forever 2 problemer
Fra : Silver

Dato : 06-12-03 23:12

Hejsa Folkens.

Spilproblem:

Når jeg spiller NOLF2 så sker der det efter et stykke tid at noget af lyden
forsvinder, tale og baggrundslyde, jeg har forsøgt geninstallering flere
gange men til forgæves resultat hver gang, derfor vender jeg mig nu til jer
for forhåbentlig hjælp.

Det skal lige siges at jeg har kunne spille det dengang det kom ud til
missionen hvor man skal infiltrere et hotel uden at blive snuppet i Indien
tror jeg det er, de ligner ihvertfald sådan nogle starutter hehe.

System:

MSI KT4V bundkort. <-- nyeste drivers
AMD XP 2400+ CPU
1024 MB ddr ram PC-2700
Radeon Sapphire 9700 pro m 128 mb <-- nyeste drivers
Soundblaster Live! 1024.
160 gb hd

Jeg har ikke haft problemer med lyden på denne måde i andre spil, det er kun
koncentreret omkring NOLF2.

Håber i kan hjælpe mig med mit problem, hvis i har læst om det på et forum
eller andre steder så please post url til det.

På forhånd tak
SilverFoot.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 07-12-03 00:56

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Håber i kan hjælpe mig med mit problem, hvis i har læst om det på et forum
> eller andre steder så please post url til det.

Prøv at opdatere spillet til seneste version (mener det er 1.3). NOLF2
anvender et specielt mp3 codec (Frauenhofer) til at konvertere den
komprimerede lyd, hvilket skaber problemer for mange. Den seneste patch har
dog rettet dette problem. Mens du er i gang, så sus ind på Creative's
hjemmeside og kontroller, at du også har de sidste nye drivere til dit SB
Live!
---
Mvh
Anders

Fra : Silver

Dato : 07-12-03 02:01

> [...]
> dog rettet dette problem. Mens du er i gang, så sus ind på Creative's
> hjemmeside og kontroller, at du også har de sidste nye drivere til dit SB

Erhmm jeg har forsøgt at finde de drivers til lydkortet men jeg er komplet
lost, har du evt. en URL til dem?

Mvh
Silver

Fra : Dan Stanley\(9900\)

Dato : 07-12-03 10:52

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
SB

> Erhmm jeg har forsøgt at finde de drivers til lydkortet men jeg er komplet

Er det ikke dem der ligger på windows update??

Dan

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 07-12-03 11:40

> [...]
SB

> Erhmm jeg har forsøgt at finde de drivers til lydkortet men jeg er komplet

Brug din fantasi lidt en anden gang Tag et kig her: www.creative.com.
---
Mvh
Anders