Breakmaster
Fra : Martin Kristensen

Dato : 06-12-03 23:04

Under oprydning af gammelt ragelse hos mine forældre stødte jeg for et
par år siden på et bånd med titlen "Breakmaster", som jeg engang havde
fået kopieret fra en af mine venner tilbage i midten af 80'erne.
Indholdet var forskellige electro-funk/hip hop-numre så som "Laid Back -
White Horse", "Planet Patrol - Play At Your Own Risk" og "Zero Hour - The
Dark Side".

Problemet er, at der er flere fede numre på båndet, som jeg ikke kan
identificere. Jeg fik ikke skrevet titler/kunstnere af den gang jeg
kopierede det, og ham jeg fik det kopieret fra har smidt det originale
bånd ud.

Så det eneste jeg ved er, at båndet hed "Breakmaster". Efter forgæves at
have søgt efter dette på nettet er jeg nu lidt på bar bund. Nogen forslag
til, hvordan jeg kommer videre i min eftersøgning?

--
Mvh. Martin Kristensen
I program my homecomputer

Fra : Michael Schrøder

Dato : 06-12-03 23:17

"Martin Kristensen" <cruzer@gjk.deekay> skrev i en meddelelse

> identificere.
Nogen forslag til, hvordan jeg kommer videre i min eftersøgning?

Prøv at lægge nogle brudstykker ud, så andre kan høre dem.....
Plejer at virke.

Michael