reductil 10 kg før jul og forhåbentlig
Fra : Hanne Bülow Andersen

Dato : 06-12-03 23:08

Jeg startede jo reductil tråden og jeg har på 2 x 28 dage tabt 10 kg..

Lige p.t er jeg stoppet efter de 2 x 28 dage da jeg følte virkningen
aftog og at jeg lige skal have alt huden på plads igen.

Jeg holder mig ret stabilt på 81 kg for tiden .. og det er bla. forbi
jeg går ca en ½ time om morgenen til og fra bussen.

Mit knæ er sprunget op igen med en gammel skade. Skal til special læge
på torsdag.. men var ellers lige begyndt én gang til spring gymnastik og
så mit woman special hold dagen efter.

Men ak efter 2 år uden problemer skulle den blive skadet igen *suk*

Jeg er ufattelig stolt af at have tabt 10 kg, og er 100 % klar til at
tabe de sidste 10 med hjælp af Reductil efter jul.. Min Svigermor er så
stolt af mig at hun vil sponsorer en pakke, da Su'en ikke er vild høj.

Min bi virkninger har ikke være søvn besvær.. næ puhaa.. sover godt om
natten, og kvalmen var væk efter 1 - 2 uger. Og så fik jeg svimmelhed,
hvilket må være ganske naturligt når man sådan ikke få specielt meget af
spise fordi man ikke er sulten.

Personligt vil jeg ikke anbefale pillen, det har vi vores læger til

MvH

10 kg lettere Hanne

ps. Det er fedt at komme i de gamle smarte bukser. Der er meget af
sparre på tøj bugettet.

Fra : Nielsen

Dato : 07-12-03 19:48

Hej Hanne

Mange gange tillykke med det.. Flot arbejde..

Hvad koster sådan en pakke Reductil & hvor mange dage er der i sådan en
pakke.. (jeg mangler selv 15 kg. så har jeg nået min normal vægt, har tabt
25 kg)

Hilsen Joan

Fra : My

Dato : 09-12-03 06:11

Ja...Jeg har brug for lidt starthjælp. Hvordan virker Reducil? Hvornår skal
man tage dem osv?

Hej fra
My :0)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-12-03 08:23

My wrote:
> Ja...Jeg har brug for lidt starthjælp. Hvordan virker Reducil?
> Hvornår skal man tage dem osv?

Reduktil virker ved at nedsætte appetitten og forøge forbrændingen......
de fås i 10 og 15 mg's kapsler som tages en gang dagligt (jeg tager mine
morgen)....
og de er for at sige det mildt, HUNDE dyre :)
over 700 kr for en måneds forbrug.......

pillerne kan kun købes "månedsvis", og lægen tvinges derved til at tage
behovet op til revision en gang om måneden når man skal have fornyet sin
recept :)

personligt har jeg haft stor glæde af pillerne, men jeg mener dog også at
HVIS man på nogen måde kan undgå dem, så bør man det.... for det er sku ikke
en sund måde at tabe sig på......

du kan læse mere om dem her:
http://www.laegemiddelstyrelsen.dk/laegemiddel/bivirkninger/medd/reductil.as
http://www.netpatient.dk/reductil.htm
http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/reductil.htm

--
Knus, Sabina.
"What you know you can't explain. But you feel it. You've felt it your

Fra : My

Dato : 09-12-03 09:56

Okay...Tak for læsestoffet. Jeg tror også jeg prøver den hårde, men sunde
måde at tabe mig på i første omgang. Jeg har altid været imod forskellige
slankepiller, men man kan jo let blive fristet til at prøve. Men nu har jeg
lidt at læs på om det :0)

My

Fra : Hanne Bülow Andersen

Dato : 14-12-03 21:20

Altså man skal tage dem om morgenen ..

Og det er ret smart, fordi så får man da i det mindste sin morgenmad den
dag... Jeg er ihvertifald sulten om morgenen når jeg står op.

Men jeg vil nu sige at jeg har rigtig gode erfaringer med, at jeg er nød
til at gå ca 15 min til bussen om morgenen og ca 15 min fra bussen til
arbejde, for tiden. Og det er altså med til at holde min vægt stabil.

Så når jeg starter op i Januar måned (med pillen, har allerede min
recept) og har endnu en måned hvor jeg skal gå omk en halv time om dagen
så forventer jeg 100 % at tabe mig .. og så er det med at finde den
sølle halve time om dagen derefter indtil de sidte 10 kg er tabt.

Jeg kan desværre ikke gå til mit gymnastik da jeg skal have en kikkert
undersøgelse på tirsdag i mit knæ, men jeg har kun hørt godt om sådan en
undersøgelse og evt. operation at det da kun kan gå fremad...

Men som en god ven sagde til mig.. Hanne du behøver ikke et nytårs
forsæt du har allerede sat dig det for !

Og sikke meget støtte og opmærksomme mennesker man møder, de kan sagtens
se man har tabt 10 kg og det varmer og holder gejsten oppe.

En ting jeg gør for at holde vægten er, har jeg fået lidt fed mad til
frokost, så gør jeg over i bilka og køber frugt og lever af dem resten
af dagen. Jeg er ikke typen som kan spise frugt hver dag, men en aften
et par gange i måneden kun med frugt, det er altså godt.

Især når man er begyndt på pillen er frugt godt, ja jeg fik ihvertifald
hård afførring af pillen. Men så hellere spise frugt en gang i ugen
istedte for også at få afførrings piller.

Nå, det var bare lidt herfra.

God jul allesammen !!!

MvH

Hanne