USB printer på en Performa 5300
Fra : Bendt Lynge

Dato : 18-04-01 06:23

Er det muligt at slutte en USB printer til en Performa 5300?

Bendt Lynge

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-04-01 11:09

Bendt Lynge [blynge@greennet.gl] skrev:

> Er det muligt at slutte en USB printer til en Performa 5300?
>
> Bendt Lynge

Hej Bent

Du skal have fat i et udvidelseskort til PCI-slottet. Jeg ved MacAlly har
lavet et kort med 2 USB-porte i (600,- hos office-line sidst jeg tjekkede).

MVH Jonas
--
When I was 10, my pa told me never to talk to strangers. We haven't spoken
since.

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-04-01 11:17

Jonas Voss [=are.you@ready.dk] skrev:

> [...]
> lavet et kort med 2 USB-porte i (600,- hos office-line sidst jeg tjekkede).

Klap lige hesten, er det ikke noget med, at Performa 5300 ikke har noget
PCI-slot? Jeg bliver nød til at gå, skal lige finde min hjerne.
Hvis den ikke har noget PCI-slot, så ved jeg ikke rigtig hvad du skal gøre,
og så er jeg vist ikke til meget hjælp.

MVH Jonas
--
24 hours in a day . . .
24 beers in a case . . .

Fra : Bendt Lynge

Dato : 18-04-01 18:13

in article B703362F.3D76%=are.you@ready.dk, Jonas Voss at =are.you@ready.dk
wrote on 18/04/01 8:16:

> [...]
> PCI-slot? Jeg bliver nød til at gå, skal lige finde min hjerne.
> Hvis den ikke har noget PCI-slot, så ved jeg ikke rigtig hvad du skal gøre,

Nej, den har ikke PCI.

Mvh Bendt