AGP*4 ---> AGP*2 ?
Fra : ]_Him_[

Dato : 18-04-01 06:17

Hejsa, jeg søger et stykke software der kan klare subject ?
Jeg har haft et lill Tweak værktøj der kunne klare problemet, men programmet
er desværre væk efter en formatering!

Tak for hjælpen!

Fra : MasterYeti

Dato : 18-04-01 07:45

"]_Him_[" <morten_kenneth@yahoo.com> wrote in message
> Hejsa, jeg søger et stykke software der kan klare subject ?
> Jeg har haft et lill Tweak værktøj der kunne klare problemet, men
> [...]

Kan du ikke bare gå ind i BIOS og indstille det ??

MasterYeti

Fra : ]_Him_[

Dato : 18-04-01 08:51

MasterYeti <prins_XXXyeti@yahoo.com> wrote in message

> Kan du ikke bare gå ind i BIOS og indstille det ??

Nope, har KUN muligheden for at disable 4*AGP.

Fra : SpyKain

Dato : 18-04-01 09:51

Hej

Tweak programmet PowerStrip kan klare det under Advanced Settings -->
Diagnostics

MVH

John Egebo

Fra : Mdj

Dato : 18-04-01 20:49

Det plejer også at gøre dét, så lenge den ikke går i "PCI mode" så vil du
køre 2xagp

Mvh
Morten
www.mdj.dk