Bands i stil med Rammstein søges
Fra : KT

Dato : 06-12-03 15:11

Hvilke bands kan i anbefale, hvis jeg godt kan li' Rammstein.

På forhånd tak

Mvh Kim

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-12-03 15:30

KT wrote:
> Hvilke bands kan i anbefale, hvis jeg godt kan li' Rammstein.
>
> På forhånd tak
>
> Mvh Kim

Nine Inch Nails/Trent Reznor måske?
Hvad med alt det der sen-80'er nedtursmusik, Scraping fetus off the
wheel, Front 242.... Eller måske er det lidt for maskin-agtigt.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : Carl Drud

Dato : 06-12-03 15:27

On Sat, 6 Dec 2003 15:29:50 +0100, Sune Mika Salminen wrote:

> Scraping fetus off the wheel

Tør man gætte på at de ikke har fået airplay på MTV.

--
A. No.
Q. Does top-posting make sense?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-12-03 15:39

Carl Drud wrote:

> Tør man gætte på at de ikke har fået airplay på MTV.

Det har de sgu nok ikke!!

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : Propellen

Dato : 06-12-03 17:55

<efternavn@doktor.dk> wrote:

>Hvad med alt det der sen-80'er nedtursmusik, Scraping fetus off the
>wheel, Front 242....

Ooohh.. Front 242 det er sq altid et hit til en hest (fest, det hedder
bare hest i min omgangskreds)
Ministry måske?
Kender ikke Rammstein... Men har da et par skiver med Front 242.

--

/Prop

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 06-12-03 15:38

KT wrote:

> Hvilke bands kan i anbefale, hvis jeg godt kan li' Rammstein.

Du kunne eventuelt prøve at lytte til Oomph! eller Laibach. Sidstnævnte
kender jeg dog ikke.

Der er også Clawfinger ... eller hvis du er til noget lidt mere hårdt:
Fear Factory's "Demanufacture".

Jeg vil også kraftigt anbefale dig at lytte til Paradise Lost's seneste
album "Symbol of Life". Det vil du muligvis kunne lide.

Mvh,
Thomas

Fra : Søren T.

Dato : 06-12-03 16:55

"KT" <NOT@HERE.thx> wrote in message news:bqsntb$1f3k$1@gnd.k-net.dk...
> Hvilke bands kan i anbefale, hvis jeg godt kan li' Rammstein.
>
> På forhånd tak
>
> Mvh Kim

In Extremo.

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 07-12-03 17:30

KT wrote:

> Hvilke bands kan i anbefale, hvis jeg godt kan li' Rammstein.

Hvad med Schmerz?

http://www.schmerzwerk.de/

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : KT

Dato : 07-12-03 17:56

Tak for forslagene. Nu har jeg lidt at arbejde med. (Det er jo ikke sådan
noget, jeg kan gå ned og spørge efter i Fona)

Mvh Kim

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 08-12-03 08:46

Hov - der var ikke nogen der nævnte Frontline Assembly - deres senere
albums er temmelig "guitar-bårne" (og temmelig hårde).

mvh
Thomas

Fra : hu-man

Dato : 08-12-03 13:54

"KT" <NOT@HERE.thx> wrote in message news:bqsntb$1f3k$1@gnd.k-net.dk...
> Hvilke bands kan i anbefale, hvis jeg godt kan li' Rammstein.

KMFDM

Kan købes i Sex Beat Records...