Fedtstens topplade revnet !
Fra : Torben

Dato : 06-12-03 14:44

Hej gruppe,

jeg så her til morgen at min fedtstens topplade til min Lotus brændeovn er
revnet. Det er til min store undren ídét at vi kun har haft ovnen i 13
måneder.

Nå, men jeg ringer til Sønderborg Pejsecenter hvor jeg har købt ovnen. De
vil tage kontakt til Lotus, men kan ikke garantere at jeg vil få en ny
topplade.

Men hvordan står jeg egentlig iht.garanti osv - har jeg ikke tre års
reklamationsret, og SKAL de så ikke give mig en ny topplade ?

På forhånd tak
mvh
Torben

Fra : H.S.

Dato : 08-12-03 15:37

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Men hvordan står jeg egentlig iht.garanti osv - har jeg ikke tre års
> reklamationsret, og SKAL de så ikke give mig en ny topplade ?

Reklamationsret er ikke lig med garanti.
Hvis det er sandsynligt at pladen gik itu pga en fabrikationsfejl, så skal
de bytte den. Men hvis ikke, så er de ikke forpligtiget.