tun steaks ?
Fra : Henrik

Dato : 06-12-03 12:40

Hej med jer
Jeg skal for første gang lave tun steaks hvad laver man til sådan noget ?
Her tænker jeg på sovs / sause og tilbehør

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 06-12-03 17:59

Jeg plejer at stege nogle løg til, og så ellers bare en gang smeltet smør.

Hilsen
Peter

Fra : Padmé Amidala

Dato : 06-12-03 18:15

Dampede grønne asparges.
Små kartofler
Haricots verts omsvøbt med serranoskinke
Salat: Hjertesalat, tørrede tranebær, appelsinbåde + saft

.... og husk nu, at du ikke skal stege tunen igennem.. Der skal være en rå
kerne.

God fornøjelse

VH
Padmé

Fra : Henrik

Dato : 07-12-03 15:41

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Salat: Hjertesalat, tørrede tranebær, appelsinbåde + saft
>
> ... og husk nu, at du ikke skal stege tunen igennem.. Der skal være en rå

Tak for svarene det er ikke sidste gang vi for tun!
MVH
Henrik