Metallica
Fra : Ken Larsen

Dato : 06-12-03 11:03

Hvem har forsalg til Metallica?

Har lige været på billetnet og kunne ikke finde noget.

--
MVH
Ken Larsen

Fra : zcully

Dato : 06-12-03 12:11

"Ken Larsen" <tacconi3@hotmail.com> wrote in message
> Hvem har forsalg til Metallica?
>
> Har lige været på billetnet og kunne ikke finde noget.
>
> --
> MVH
> Ken Larsen

Det er fra billetmaskinen eller TDC forretninger.

/Zcully

Fra : Ken Larsen

Dato : 06-12-03 12:52

zcully <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fd1b943$0$25831$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Ken Larsen" <tacconi3@hotmail.com> wrote in message

> Det er fra billetmaskinen eller TDC forretninger.

Det står også i medierne nævnt som Billetmaskinen, men på deres hjemmeside
findes koncerten ikke.

Gør jeg noget galt, eller kan i heller ikke finde den?

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 06-12-03 13:23

> [...]
> findes koncerten ikke.
>
> Gør jeg noget galt, eller kan i heller ikke finde den?

Måske fordi der først er slag fra 10 Dec.

Ulrik

Fra : Ken Larsen

Dato : 06-12-03 22:38

Ulrik Vadstrup <blackend@FJERNMIGblackend.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bqshjh$g63$1@news.cybercity.dk...

> Måske fordi der først er slag fra 10 Dec.

Vil det sige at den ikke er oppe på siden før samme dag?

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 07-12-03 00:38

> Ulrik Vadstrup <blackend@FJERNMIGblackend.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:bqshjh$g63$1@news.cybercity.dk...

> Vil det sige at den ikke er oppe på siden før samme dag?

Dunno, bare en ide - prøv at sende dem en mail

Ulrik

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 07-12-03 17:05

The weakest link "Ken Larsen" <tacconi3@hotmail.com>, dared to write
this anyway:

>Ulrik Vadstrup <blackend@FJERNMIGblackend.dk> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:bqshjh$g63$1@news.cybercity.dk...

>Vil det sige at den ikke er oppe på siden før samme dag?

Det har jeg i hvert fald været ude for med en Neil Young koncert. Det
er ret stressende, så jeg har tænkt mig at møde op i en TDC butik.

Fra : Kong Kent

Dato : 07-12-03 17:05

> Det har jeg i hvert fald været ude for med en Neil Young koncert. Det
> er ret stressende, så jeg har tænkt mig at møde op i en TDC butik.

Også herfra. Jeg er selv på arbejde, og tjekker da lige billetmaskinen.dk
ved lejlighed, men har sikret mig, at min kæreste har fri den formiddag, så
hun står klar ved nærmeste TDC butik når de åbner, og okkuperer så skranken
inditl klokken er 10, og hun igen kan gå derfra med to billetter!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk