Kondom køb på apoteket ?
Fra : Dr.Ralph

Dato : 06-12-03 06:51

Kan det virkelig passe, at apoteket ikke har et passende udvalg af kondomer
?

Jeg har nu købt kondomer hos både apoteket ved Vesterbrogade i Kbh,
apoteket ved Østerbrogade i Kbh og apoteket i Lyngby- og alle steder bedt
om den største str. de havde, og begge gange hjemme i dobbeltsengen måttet
konstatere, at de altså stadig var for smalle og korte.

Jeg er altså ikke mutant stor dernede, men kommer til at føle sig sådan,
når jeg nu efterflg. kigger uden på kondom pakkerne, hvor der på den ene
står "Large width" og den anden står "Large size" på.

Findes der virkelig ikke større kondomer på markedet, og burde - jeg har
ikke anvendt kondomer de sidste par år, hvor jeg har haft partner, men
dette er nu ændret.

Eller er apotekerne bare dårlige til at rådgive og indkøbe tilstrækkelige
mængder af kondomer, så de har et ordentligt udvalg af forskellige str. ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-12-03 10:17

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig passe, at apoteket ikke har et passende udvalg af
kondomer
> ?

Nu da du selv er doktor, så kan du vel bare slå op i nogle af de mange
kataloger i får tilsendt.

Lars

Fra : Dr.Ralph

Dato : 06-12-03 18:34

> Nu da du selv er doktor, så kan du vel bare slå op i nogle af de mange
> kataloger i får tilsendt.

Hæ..hæ...hæ - man kan være Doktor i mange ting, kære ven :)

Syntes bare det er pinligt, at apoteket i gentagne tilfælde og på
forskellige apoteker ikke har et ordentligt kondom udvalg, men lad det nu
ligge.........

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Trolle

Dato : 28-12-03 11:56

Køber billige godkendte kondomer i danmark her :
http://www.homoware.dk/shop/default.asp?setlng=1&CatID=111

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 06-12-03 16:02

> Findes der virkelig ikke større kondomer på markedet

Gå en tur i Aldi og køb ti stk. "Beauty-Form" fra Ansell. De har en god
størrelse og god kvalli.
Hvis det ikke passer dig, kan du købe endnu større på
http://www.condom-company.dk/

--
e/gards

Niels
- sender du direkte til mig, så tjek lige mailadressen før du trykker send

Fra : Dr.Ralph

Dato : 06-12-03 18:35

> Gå en tur i Aldi og køb ti stk. "Beauty-Form" fra Ansell. De har en god
> størrelse og god kvalli.
> Hvis det ikke passer dig, kan du købe endnu større på
> http://www.condom-company.dk/

Tak for link!

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-03 02:34

In article <bjtd5x7c63rq.jqwec9e84k1s.dlg@40tude.net>,
dr.ralph@removesol.dk says...
> Kan det virkelig passe, at apoteket ikke har et passende udvalg af kondomer
> ?

Har de ikke større udvalg i irma?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-03 06:23

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <bjtd5x7c63rq.jqwec9e84k1s.dlg@40tude.net>,
> dr.ralph@removesol.dk says...
> >
> Har de ikke større udvalg i irma?

Apotekerne henter AVANTI-kondom af polyurethan og
særlig store og små kondomer fra
BAGBUTIKKEN - supermarkeder har kun hvad du ser

Fra : Chokmah

Dato : 08-12-03 21:14

On Sun, 7 Dec 2003 06:23:01 +0100, "Bo Warming"
<ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

> [...]
>kondomer

>Apotekerne henter AVANTI-kondom af polyurethan og

Øhh Bagbutikken man fornemmer der ligger en forbrydelse bag ?

> - supermarkeder har kun hvad du ser

ja de har well også bag lokaler

Fra : gnilbo

Dato : 07-12-03 12:34

Hej Dr. Ralph,

jeg har haft samme problem som dig. Jeg kan anbefale "Okeido"-kondomet,
som du bl.a. kan købe hos www.kondomaten.dk . De sender lynhurtigt og
diskret direkte til dig. Portofrit.

http://www.kandu.dk/

Fra : sb

Dato : 08-12-03 11:10

"gnilbo" <gnilbo.news@kandu.dk> wrote in message news:<3fd3112c$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> Hej Dr. Ralph,

Det er et af de mest stillede spørgsmål. F.eks. når der laves
internationale undersøgelser på kondommarkedet så kommer f.eks. det
italienske altid ud med langt det største salg af store kondomer. Men
det er ikke fordi italienerne er bedre udrustet....de har bare et
større ego.

Dybest set betyder kondomets størrelse ikke noget. Især ikke længden
for det vigtigste er jo at det ikke ryger af og det gør det ikke hvis
du har sat det ordentlig på.

Ekspansionsfaktoren for kondomets gummi er cirka 10 så et standard
kondom burde da også kunne nå rundt om din. Ellers er du virkelig et
monster :)

Men altså, hvis der er noget italiensk blod i dig, så køb da en pakke
med betetgnelsen XXXXL hvis det får dig til at føle dig som et bedre
menneske.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-12-03 13:59

"sb" <sbul@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> italienske altid ud med langt det største salg af store kondomer. Men
> det er ikke fordi italienerne er bedre udrustet....de har bare et

Dertil kommer, at kondomer næppe hører til apotekernes hovedprodukter. Det
er salget af medicin, der giver apoteker en eksistensberettigelse, og
kondomer er altså ikke medicin.

En anden faktor er en vis berøringsangst overfor sex (og så meget andet).

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-12-03 14:18

[sb | 8 Dec 2003 02:10:05 -0800]

>Ekspansionsfaktoren for kondomets gummi er cirka 10 så et standard
>kondom burde da også kunne nå rundt om din. Ellers er du virkelig et
>monster :)

Lad mig tage Ralph lidt i forsvar.

Selv har jeg en pik der ikke er voldsomt længere end normalt, men en del
tykkere -

Så selvom kondomets gummi kan give sig en del, kan det være pokkers
ubehageligt at bruge et almindeligt kondom, da det strammer vildt meget
ved roden af pikken.

Men ja, længden på almindelige kondomer burde være nok for de fleste,
men en større variation af vidden ville være ønskeligt.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-03 22:24

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [sb | 8 Dec 2003 02:10:05 -0800]

Kondomer af gummi rummer snildt 30 liter vand. Er det udvidelse af hver cm2
til 10cm2 eller til 100cm2

Jeg tror det er til OVER hvad du rakker kondomet ned til kun at kunne tåle.

Penis med tatovering Adam erigeres så der står Amsterdam, men kondomer kan
udvides langt, langt mere.

> Men ja, længden på almindelige kondomer burde være nok for de fleste,
> men en større variation af vidden ville være ønskeligt.

Så vil det til gengæld let glide af asiaternes slimline pikke

Mon ikke apoteker har forskellige størrelser.?

Problemet du nævner, som rammer få promille af danskerne, er lidt værre med
de uendelig og total holdbare AVANTI polyurethan, som har en masse fordele.
Vedr disse er der behov for flere størrelser - ikke vedr gummier

Polyurethan-kondomere kan du bruge alle fedtstoffer til som glidemiddel, og
de opløses eller svækkes ALDRIG og INTET KONDOM KAN MÆRKES, NÅR DET ER PÅ,
hvis du ikke har herpes/candida eller det er sat skævt på

Det er
* hysteri, snobberi og indbildning*,
når mænd mener, at følsomhed nedsættes - siger min erfaring, og ingen tør
lade det komme an på en prøve og bevise deres pral pr videnskabeligt
kontrolleret forsøg.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 08-12-03 23:01

> Så selvom kondomets gummi kan give sig en del, kan det være pokkers
> ubehageligt at bruge et almindeligt kondom, da det strammer vildt meget
> ved roden af pikken.

Pæcis....vidden er mit største problem.
Vil også gerne have at hele min længde kan dækkes helt af komdomet - men
dette er mindre afgørende og desværre heller ikke muligt (måske med dem
over nettet, som andre så fint har anbefalet mig)- en større vidde er
nummer 1, så man ikke føler sig fuldstændig presset sammen inde bag
kondomet.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 08-12-03 22:58

> Dybest set betyder kondomets størrelse ikke noget. Især ikke længden
> for det vigtigste er jo at det ikke ryger af og det gør det ikke hvis
> du har sat det ordentlig på.

Hvis det du siger er korrekt, hvorfor laves der så forskellige str.
kondomer i det hele taget ?
Jeg finder personligt, at længden er afgørende, da jeg gerne vil have
kondomet til at dække det meste af pikken inden indføring - det kan mege få
kondomer klare, hvilket ærgrewr mig lidt.

> Ekspansionsfaktoren for kondomets gummi er cirka 10 så et standard
> kondom burde da også kunne nå rundt om din. Ellers er du virkelig et
> monster :)

Nu kan du jo selv vurdere str. af mit ego - men jeg kan informere dig, at
str. af omkredsen på min pik på det midterste og bredeste stykke er 17 cm -
og de kondomer jeg købte på apoteket strammede, så det var meget svært at
få på og endnu sværere at få af.

Det strammede så meget, at det var ubehageligt at have på i længere tid
under sex.

> Men altså, hvis der er noget italiensk blod i dig, så køb da en pakke
> med betetgnelsen XXXXL hvis det får dig til at føle dig som et bedre
> menneske.

Hvad er dog for noget forbandet useriøst sludder at fyre af......man
forledes til at tro du selv har problemer med dit ego, siden du overhovedet
gider kommentere mit indlæg uden at have noget kontruktivt at tilføje.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : sb

Dato : 10-12-03 12:26

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message news:<1cdnjdeaebt4j.1l7tjdlff8bw7.dlg@40tude.net>...

> [...]
> få på og endnu sværere at få af.
>
> Det strammede så meget, at det var ubehageligt at have på i længere tid

Jeg aner ikke hvad gennemsnittet er, så det kan jeg ikke hjælpe dig
med. Men det kommer måske an på, hvad du mener med "længere tid". Hvis
det er i timer, så forstår jeg det godt. Efter så lang tid er alle
kondomer generende.

Men ellers er det ihvertfald vigtig at det er rullet ud. Hvis der
sidder en "ring" der ikke er rullet ud, trykker den mere end godt er.

Det var en joke! Ha-Ha! 8(

Fra : Ivar Madsen

Dato : 28-12-03 14:00

Dr.Ralph skrev i -dk.snak.seksualitet:

> Hvis det du siger er korrekt, hvorfor laves der så forskellige str.
> kondomer i det hele taget ?

Smag og behag er forskælligt, nogen vil have et stort kondom, så de ikke
mærker at de har det på, andre vil have et der sider stramt, det giver en
længer tids rejsning.
Det vigtigeste er vel at vi hver isæt kan få det kondom vi synes bedst om at
have på,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt