v7700 - kan man konvertere avi filer til m~
Fra : Torben Jensen

Dato : 18-04-01 22:45

hej

Kan man komprimere avi filer? jeg har lige fået asus v7700 kan kun se at den
kan optage avi filer og de fylder helveds meget. og hvor finder noget data
til dette

ved du man får programmet Easydivx som bruges til at rippe DVD film med?

MVH Torben

Fra : L.K

Dato : 18-04-01 07:50

Prøv at smutte forbi www.vcdhelp.com, der vil du kunne finde alle de
oplysninger, du søger.

Lars

Torben Jensen skriver:

Fra : MJ

Dato : 18-04-01 20:41

ja, men jeg gider ikke svare fjolser der ikke kan stille et ur!!!

Fra : Torben Jensen

Dato : 18-04-01 19:43

Ja undskyld -tal da ordentligt til andre eller prøv at komme ud blandt andre
mennesker - så kan det være du lærer at formulere dig pænere, jeg har sku
ikke gjort det med vilje !!! det med uret , forklaring er at pc'en er helt
ny og der er sket fejlindtastning

Torben Jensen

Men det jeg søger er til Mpeg2 fra avi? konvertering

Fra : Gerner

Dato : 19-04-01 02:36

On Wed, 18 Apr 2001 20:42:42 +0200, "Torben Jensen" <tor@greennet.gl> wrote:

> [...]
>ny og der er sket fejlindtastning
>
>Torben Jensen
>
>Men det jeg søger er til Mpeg2 fra avi? konvertering

Jeg tror nu ikke du behøver at kikke så langt, men du ved måske ikke hvordan man
søger på www ? Man skal bare kende fidusen.

F.eks. søgning på yahoo på "avi2mpeg" gav 132 hits, og søgning på "avi2mpeg2"
gav 5 hits.

Et freeware encoder avi2mpeg1 kan fås.:

http://www.mnsi.net/~jschlic1/

og noget med mpeg2 .:

http://www.sehr.org/htmls/dl4.php3

Priser på en DVD brænder og R medier kan fås på.:

http://www.avmedia.no/shop/html/brennere.html

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : MJ

Dato : 20-04-01 15:38

mærkeligt at det sker for så mange´, synes du ikke!

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 19-04-01 19:14

--
M.v.h.
Thore Jensen
> [...]
> til dette
>
> ved du man får programmet Easydivx som bruges til at rippe DVD film med?

Lav dem om til divX..... der får du den bedste kvalitet kombineret med
"småt" format. eks. en hel film i en kvalitet på højde eller endda lidt
bedre en VHS fylder ca 650 mb.

Læs om convertering på www.vcdhelp.com

Thore