|
| beskatning/moms af faktura for et projekt ~ Fra : Jon Bendtsen |
Dato : 27-11-03 12:17 |
|
Hvis man som erhversdrivende arbejder på et projekt for en kunde der starter
en måned før regnskabsåret slutter, og slutter en måned efter, hvad så?
Skal man lave 2 fakturaer, en for hver måned?
Eller kan man bare lave en samlet faktura efter afslutningen?
Hvordan skal sådan en faktura beskattes og moms'es?
arbejdet er jo delvist foretaget i et regnskabsår, og delvist
i et andet? har det nogen betydning?
Jon
B
| |
Kim Monberg (27-11-2003)
| Kommentar Fra : Kim Monberg |
Dato : 27-11-03 18:09 |
|
Hej Jon..
En ting er jo et igangværende projekt, et andet er pengene..
Hvis faktura først udskrives i det næste regnskabsår, går det jo kun ind i
det regnskab..
Så derfor tæller skat og moms jo ikke, når projektet er igang, og der ikke
er udvekslet penge i sagen..
Mvh:
Kim Monberg.
"Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnbsbncg.5qu.bendtsen@brok.diku.dk...
> Hvis man som erhversdrivende arbejder på et projekt for en kunde der
starter
> en måned før regnskabsåret slutter, og slutter en måned efter, hvad så?
> Skal man lave 2 fakturaer, en for hver måned?
> Eller kan man bare lave en samlet faktura efter afslutningen?
> Hvordan skal sådan en faktura beskattes og moms'es?
> arbejdet er jo delvist foretaget i et regnskabsår, og delvist
> i et andet? har det nogen betydning?
>
>
> Jon
> B
| |
|
|