JBH skrev:
>> Jeg ved ikke hvordan du står, men du har skadet din sag ved at
>> lade så lang tid forløbe efter at du klagede første gang.
>Vil det dermed sige at en forhandler/producent kan undslå sit ansvar ved at
>holde kunden hen med snak, hvis det han kan gøre det over længere tid ?
Det sagde jeg ikke. Jeg sagde netop at jeg ikke ved hvor han
står. Faktisk udtrykte jeg mig ret præcist.
>Henrik har jo påpeget fejlen hurtigt efter han modtog varen og flere gange
>bedt om en udbedring ?
Ja, men han skulle ikke have ladet sig holde hen. Idet jeg går ud
fra at varen kostede mere end 500 kr., kunne han have henvendt
sig til forbrugerklagenævnet, og han kunne også have kontaktet en
sagfører - eller måske blot sat sig ind i nogen paragraffer og
talt med store bogstaver.
>Nu bliver sagen syltet (og sikkert aldrig ordnet) til fordel for nyere
>produkter.En form for kompensation burde han da kunne gøre krav på, selvom
>beløbet sikkert er i småtingsafdelingen.
Der skal nogen jurister til at kloge i om han har forspildt sin
chance eller der stadig er grundlag for at køre en sag.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO:
http://fiduso.dk/