Bilhandel
Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 24-11-03 02:47

Hvad gør man når man har solgt en bil til en mand man ikke fik tjekket
identiteten på og han ikke ejerskifter?

Vi snakker her om en Toyota Camry i meget ringe stand som befinder sig på
Kr. Hyllige-kanten. Han opgav falsk navn og har ikke omregistreret. Politiet
vil gerne have et navn men det er lidt svært? Hænger man så på bilen til tid
og evighed med mindre det lykkedes en at opspore den? - jeg tænker på
nummerplader mv

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-11-03 08:23

"kaninfisker@ofir.dk" <brugtpc@hotmail.com> wrote in message
> [...]
tid
> og evighed med mindre det lykkedes en at opspore den? - jeg tænker på

En af mine venner var udsat for det samme ->han kontaktede politiet og
forklarede dem sagen (han havde så dog et navn, men ingen slutseddel) - de
ville så sørge for at få nummerpladen indhentet.
Under alle omstændigheder bør du kontakte forsikring/politi for ikke at
hænge på vægtafgift m.m

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk