Værge-problem
Fra : Godt Nok

Dato : 21-11-03 20:19

Den ene af mine forældre er netop død, den anden er umyndiggjort. Jeg kan
ikke blive enig med mine søskende om, hvem der skal være den fremtidige
værge. Hvad gør jeg ?.
I skrivende stund er boet ved at blive skiftet, og derfor har skifteretten
beskikket en værge. Men når boet er skiftet står min umyndige mor uden
værge. Og hvad sket der så, hvis der ikke bliver gjort noget ?.

Fra : Godt Nok

Dato : 23-11-03 04:03

Tak for de mange svar. Det er næsten alt for meget. Uden jer havde jeg
aldrig fundet ud af, at det er statsamtet, som kan løse denne opgave.