Mangler penge fra min tidligere inet udbyd~
Fra : Michael Hansen

Dato : 19-11-03 17:51

Tiscali opsagde min ADSL linie i maj, da jeg ikke have nogen fastnet.
Nå, men jeg har altså en måned tilgode, som er forudbetal (350 kr.)
I september fik jeg en kredit nota på beløbet, men ikke set nogen penge
endnu!!
Efter 10 opkald til deres support, for jeg bare at vide deres regnskabsafd.
har travt og bare skal vente.
Men nu en min tålmodighed udløbet, nogen gode forslag til hvordan jeg får
fingre i mine penge??
De skal ikke ligge og trække renter hos dem! ½ år!
Det er ligeså meget en princip sag, pga. beløbet størrelse!

PS. Jeg synes jo de var hurtige nok til at udskrive giro kort..

Fra : Thomas

Dato : 19-11-03 23:20

"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> wrote:

> [...]
> Det er ligeså meget en princip sag, pga. beløbet størrelse!
>
> PS. Jeg synes jo de var hurtige nok til at udskrive giro kort..

Jeg har fået det råd at tage sagen op med Forbrugerrådet. http://www.fbr.dk
- så dem vil jeg ringe til i morgen. - Jeg har samme problem med Tiscali,
jeg har dog "kun" ventet i 8 uger siden jeg modtog min kreditnota, og får
samme smøre som den du får.

--
/Thomas

Fra : rasmus

Dato : 20-11-03 08:30

"Thomas" <me@home.here> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg har dog "kun" ventet i 8 uger siden jeg modtog min kreditnota, og får

- yeps ... eller Ekstra Bladet. Husk at forlang renter af den for sent
betalte modregning.

ras

Fra : Thomas

Dato : 20-11-03 12:23

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> wrote:

> - yeps ... eller Ekstra Bladet. Husk at forlang renter af den for sent
> betalte modregning.

Igen, som jeg også skrev ved sidste forslag jeg fik på mit indlæg tidligere
på måneden ang. "renter"... - Jeg vil da heller end gerne kunne gøre det,
men har indtil nu ikke fundet hjemmel nogen steder ud over at det er "noget
for noget" og at "jeg burde have ret til det"... men det giver jo ikke en
mere ret til det. - Men hvis du har en reference/hjemmel så kom endelig med
den.

--
/Thomas

Fra : Thomas

Dato : 25-11-03 22:50

Thomas <me@home.here> wrote:

> [...]
> problem med Tiscali, jeg har dog "kun" ventet i 8 uger siden jeg
> modtog min kreditnota, og får samme smøre som den du får.

Og det retter vi lige til Tele Ankenævnet som Forbrugerrådet henviser til.
www.teleanke.dk

--
/Thomas

Fra : Michael Hansen

Dato : 26-11-03 18:13

Jeg vil godt høre fra dig, hvis der sker mere i din sag! Det er selvfølgelig
også omvendt.
Michael

Fra : Thomas

Dato : 26-11-03 23:07

"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> wrote:

> Jeg vil godt høre fra dig, hvis der sker mere i din sag! Det er
> selvfølgelig også omvendt.

Will do. Held og lykke - til os :)

--
/Thomas

Fra : Michael Hansen

Dato : 30-11-03 17:38

Så er der sku kommet penge!!
Jeg skal sådan en fin lille brev fra deres hjemmeside under support og
fortalt hvordan verden så ud og de havde 5 dage til at overføre penge ellers
truede jeg med teleankenævnet og politi anmeldelse!
Vupti onsdag aften sendte jeg "brevet" og fredag kom der sku penge på
kontoen!!
Michael

Fra : Thomas

Dato : 30-11-03 19:38

> [...]

> ellers truede jeg med teleankenævnet og politi anmeldelse!
> Vupti onsdag aften sendte jeg "brevet" og fredag kom der sku penge på

Tillykke... jeg har snakket med deres kundeservice her i fredags som
fortalte mig at han ville skrive en mail til en eller anden ansvarlig i
regnskabsafdelingen (som han havde muligheden for da der var gået over 1
måned - ja der er gået 2 nu - underligt de ikke har kunne se det før) og at
jeg kunne regne med at få pengene om en uge...
Men lad os nu se...

--
/Thomas

Fra : Thomas

Dato : 04-12-03 12:17

Så kom pengene langt om længe også til mig!

--
/Thomas