"-w" <@ .> skrev i en meddelelse news:bp31bh$lns$1@dknews.tiscali.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg har lige via nettet købt et nyt lydkort, men jeg har ikke fået den
type
> kort som jeg regnede med.
> På forhandlerens side er kortet oplyst som et Creative Audigy 2 LS.
> Problemet er bare at Creative ikke har lavet et kort der hedder sådan. Det
> eneste kort der hedder noget med LS er et Audigy 1, og det er sådan et jeg
> har fået.
> Både på hjemmesiden, ordrebekræftelsen og fakturaen som var med i pakken
> står der "Creative Audigy 2 LS". På retail-pakken som kortet ankom i står
> der kun "Audigy LS" og lydchippen på kortet er heller ikke "Audigy 2". Jeg
> har fået bekræftet hos producentens support at kortet kun er et "Audigy
1".
> Jeg valgte kun kortet fordi det bar betegnelsen "Audigy 2", og mener at
jeg
> er blevet snydt når jeg kun modtager den gamle og dårligere model.
> Jeg kan stadig nå at returnere inden de berømte 14 dage, men nu har jeg
> betalt fragt og gebyrer en gang og har ikke lyst til at betale returfragt
og
> ny fragt ved nyt køb endnu engang.
> Hvad har jeg krav på her?
>
>
> -w
>
Hvordan kan man bestille et kort som man er vidende om er
ikke eksisterende, og herefter undre sig over at det man modtager
er "noget andet" ? Det kan være jeg misforstår dit indlæg, men du
skriver jo netop "Creative ikke har lavet et kort der hedder sådan."
Hvordan kan du skrive "og mener at jeg er blevet snydt når jeg
kun modtager den gamle og dårligere model" når der ifølge
ovenstående ( dig selv) ikke findes nogen anden eller nyere model ?
- jeg fatter intet....
hmmmnn ?
R