Hvidevarer i hushandel
Fra : Henrik Andersen

Dato : 10-11-03 16:43

Hvis der i en salgsopstilling står, at der er vaskemaskine og vaskemaskine,
man køber huset, men ved udlevering af nøgle er de nævnte hårde hvidevarer
der ikke.

Har sælger pligt til at opstille de nævnte ting??

Ejendomsmægleren siger, at det er fravigeligt, når der er givet nedslag i
prisen!!!

Med venlig hilsen

charlotte andersen

Fra : Klaus

Dato : 10-11-03 16:52

"Henrik Andersen" <famskadsremove@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvidevarer
> der ikke.
>
> Har sælger pligt til at opstille de nævnte ting??

Hvad står på i slutsedlen?
Klaus

Fra : Mogens

Dato : 10-11-03 16:54

"Klaus" <hebs-fjerndette-@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> vaskemaskine...

> Hvad står der i slutsedlen?

Præcis !

/Mogens

Fra : David T. Metz

Dato : 10-11-03 18:33

Klaus kalligraferede, i
> "Henrik Andersen" <famskadsremove@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad står på i slutsedlen?

Der skal i hvert fald eksplicit stå at det aftalte afviger fra opstillingen
førend det holder. Jeg har måttet annulere et salg fordi salgsopstillingen
havde fejl, selvom alle oplysninger i købsaftalen var korrekte. - Spørg mig
lige hvor glad jeg var for mægler ....

David
--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : bem

Dato : 10-11-03 18:36

David T. Metz wrote:

- Spørg mig lige hvor glad jeg var for mægler ....

Hvor glad var du for mægler?

/Bo