Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
blitz olympus C3020
Fra : Henrik Jensen

Dato : 06-12-03 00:49

Hej
jeg har lige købt ovenstående kamera brugt. Det virker fint, og jeg
bruger sjældent blitz, men når jeg bruger det er synkroniseringen
forkert, så billederne bliver helt mørke.
Kan jeg gøre noget?

Vh Henrik

Fra : Jack L.

Dato : 06-12-03 03:57

Henrik Jensen wrote:
> [...]
> bruger sjældent blitz, men når jeg bruger det er synkroniseringen
> forkert, så billederne bliver helt mørke.

Det lyder som at du skal finde den blitz-indstilling hvor du ser et ikon af
et lyn og ikke andet, og eventuelt sætte automatikken til (P på drejeskiven
hvis C3020 har samme interface som C5050).

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : Kristian Amby

Dato : 06-12-03 11:46

Jeg tror, kameraet synkroniserer forkert, det har jeg set før. Prøv at
vælge blitz-indstillingen SLOW. Der kan du muligvis vælge mellem Slow1
og Slow2. Hvilken du vælger her er for det meste ligegyldig.

I SLOW kombinerer kameraet blitzlys og det eksisterende lys. Det vil
normalt give bedre billeder, men det kræver, du skal holde kameraet
roligt, da lukkertiden godt kan blive temmelig lang.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Thomas Corell

Dato : 06-12-03 14:10

Henrik Jensen wrote:
> [...]
> bruger sjældent blitz, men når jeg bruger det er synkroniseringen
> forkert, så billederne bliver helt mørke.

Med den indbyggede (hvis der en sådan), eller med en ekstern ?

--
Don't waste space

Fra : Henrik Jensen

Dato : 06-12-03 14:35

Thomas Corell <inthe.NOSPAMnews@corell.dk> wrote:

> Med den indbyggede (hvis der en sådan), eller med en ekstern ?

Med den indbyggede