RR - MotoGP....Olivier Jacque odd man out.
Fra : MKS - 74

Dato : 05-12-03 22:23

OJ tabte i kampen om at få Aprilia-sædet som nok var det han håbede
på,som i stedet gik til McWilliams.

Så brikkerne er ved at falde på plads,det eneste rigtig interessante
tilbage er så hvem der skal besætte sidste RCV-sæde...

http://crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=82289

--
-Michael

Fra : MKS - 74

Dato : 06-12-03 02:23

On Fri, 05 Dec 2003 22:23:23 +0100, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

>Så brikkerne er ved at falde på plads,det eneste rigtig interessante
>tilbage er så hvem der skal besætte sidste RCV-sæde...

Og et par kommentarer til det :

1)

In a shock statement today honda have announced that they have signed
veteran rider Santa Clause. Clause(age not known) has commented saying
"It's a great chance to prove what i can do after many seasons on an
uncompetative sledge!! 200+bhp should be better than a few rain deer.
I think i can knock a few hours off my best time around the world
circuit if we can get the set up right"

Santa will first ride his ELF backed RCV around the world on the 24th
of this month.

2)

THIS JUST IN. valentino rossi will be riding rudolf the red nose
raindeer in head to head competition with the ELF backed RCV ridden by
Mr. Santa Claus.

in an interview rossi stated.

"yamaha not as "crazy" as i thought, no challenge. now rudolf should
offer some really interesting setup problems."

rossi will be bringing along jeremy burgess and dr. doolittle to run
his new team.

max biaggi is reported to have asked for donner and blitzen to compete
in the race, but has already stated he suspects they are inferior
raindeer, and he will be looking for the latest shiney red noses for
his two deer before the race starts.

nicky hayden was given a deer looking nearly identical to rudolf, some
in sweden suspect cloning was involved and nicky's rudolf could very
well be inferior to rossi's.

--
-Michael

Fra : JM

Dato : 06-12-03 09:05

Lol
Ho ho ho..... )

--
Vh
JM

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 06-12-03 09:15

MKS - 74 wrote:

> Og et par kommentarer til det :

[snip en masse "interessant" stuff]

Godt bud, men hvad med Odin eller Thor, er det ikke en realistisk mulghed ?.

Ang. Vores lille "diskussion" omkringe Rossi skift væk fra Honda, og måden
den er foregået på, så stak jeg ikke halen mellem mine ben, men løb tør for
tid. Mit arbejde og nogle ekstra "opgaver" i min familie har lagt beslag på
alt min tid ;-(
Men jeg man kan nok konkludere at vi nok aldrig bliver enige og hvem der
bærer skylden i denne sag, nok mest grundet de "Mc-briller" vi bærer til
daglig. Men vi burde kunne blive enige om at een god MotoGP sæson står for
døren.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : MKS - 74

Dato : 06-12-03 11:52

On Sat, 6 Dec 2003 09:14:41 +0100, "D@n Dethlefsen"
<sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote:

>Men jeg man kan nok konkludere at vi nok aldrig bliver enige og hvem der
>bærer skylden i denne sag

MCN har en længere artikel om forløbet,_jeg_ har ikke læst den men
hørt indholdet ref. - den vil sikkert glæde dig,iøvrigt har jeg vist
heller aldrig skrevet at en af parterne entydigt har skylden,men at
begge parter har handlet ...well lidt gustent,og at "skylden" måske
nærmest er en kæmpe mentalitetsforskel....egentlig er jeg også "lidt"
ligeglad om det er Honda der er en stokkonservativ kolos eller Rossi
der er en forkælet møgunge - når bare resultatet er som jeg vil ha'
det (Rossi væk fra Honda) ,præcis på samme måde som det iøvrigt gælder
når man køber eller kører en Honda,man behøver ikke være enig i alle
de (undertiden mystiske) ting de foretager sig.....og det er jeg så
afgjort heller ikke

>, nok mest grundet de "Mc-briller" vi bærer til daglig.

Kontaktlinser her...

> Men vi burde kunne blive enige om at een god MotoGP sæson står for
>døren.

I mine øjne er der lagt op til den mest spændende sæson i den tid jeg
har fulgt det,det bliver dog "næsten" umuligt at leve op til de
tårnhøje forventninger mange har ....Det ville egentlig være lidt
synd (for sporten) hvis Honda vandt igen-igen,men man kan dog godt
"frygte" det....Så uanset om Rossi "beviser" at han er den bedste og
dermed slår Honda eller Honda vinder og "beviser" _hvor_ overlegne de
egentlig er,vil det være om ikke andet så .....yes der var ordet -
interessant,en såkaldt win-win situation.

--
-Michael