MIN dvd-ønskeliste;
Fra : Andrew

Dato : 05-12-03 20:33

Hejsa

Min dvd-ønskeliste ser således ud:

12 Monkeys (DTS-version)
Fargo
Amelie
Apocalypse Nox Redux (202 min)
Chinatown
Fawlty Towers Complete Collection 3-disc boks region 1
The Matrix (Special Edition) Region 1
Saving Private Ryan
Pulp Fiction (Collector's Edition) DTS region 1
American History X
Reservoir Dogs
Shawshank Redemption
Silence of the lambs

Hvordan ser jeres DVD-ønskeliste ud? Det kan være man bliver inspireret?!

Mvh Anders

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-12-03 21:41

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Silence of the lambs
>
> Hvordan ser jeres DVD-ønskeliste ud? Det kan være man bliver inspireret?!

LOTR 1+2 i de udvidede udgaver.
Toy Story 1 + 2
Ghost in the Shell (inspireret af folk her)
The Matrix 1+ 2 +3 eller hvor mange der nu er :)

Har sikkert flere, men kan ikke lige umiddelbart komme på nogle..

Mikael

Fra : Maria de Francis

Dato : 06-12-03 00:29

"Mikael Schøler" <mik_sREMOVE_CRAP@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

sir Snip-a-lot was here

> The Matrix 1+ 2 +3 eller hvor mange der nu er :)

3' eren må vente til julen 2004, der er so far 2 ude i handelen og den 3. i
biffen

Mvh Maria

--
"There's a difference between knowing the path, and walking the path"
-Morpheus

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-12-03 01:18

"Maria de Francis" <maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> wrote in message

> [...]
>
> sir Snip-a-lot was here

> 3' eren må vente til julen 2004, der er so far 2 ude i handelen og den 3.

Jaaa okay det var vist bare forventningens glæde der kom mig i forskud der
:)

Tak for reminderen :)

Mikael

Fra : Maria de Francis

Dato : 06-12-03 01:45

> Jaaa okay det var vist bare forventningens glæde der kom mig i forskud der
> :)
>
> Tak for reminderen :)

Ja, den står klart også på min liste som one-to-have.

Mvh Maria

--
"Life is what happens to you while you're busy making other plans."
- John Lennon

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 08-12-03 15:53

Maria de Francis wrote:

> 3' eren må vente til julen 2004, der er so far 2 ude i handelen og
> den 3. i biffen
>
> Mvh Maria

Man kunne også ønske sig en tilfældig film, og så bytte den nede i Fona
omkring d. 6.1.

I alt fald i følge rygter klippet fra
http://filmforce.ign.com/matrix/articles/441/441196p1.html?fromint=1 :

November 20, 2003 - The Matrix Revolutions is coming home, a little faster
than many people might have thought. The final chapter in the trilogy by
the Wachowskis will be hitting stores on January 6th, 2004, according to a
notification that was sent out to certain retailers earlier today.

Fra : Maria de Francis

Dato : 08-12-03 17:02

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <nicolai@heiredal.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> the Wachowskis will be hitting stores on January 6th, 2004, according to a
> notification that was sent out to certain retailers earlier today.

Det er da hurtigt den kommer ud. Er det i reg 1? Jeg synes ikke jeg kunne se
det nogen steder. Men ellers må jeg jo bare have fat i Axels.
Cool nok da.
Hehe, jeg så også lige at Taxi 3 kommer ud den 7. 1...
Mvh Maria

Fra : HKJ

Dato : 08-12-03 17:09

> Det er da hurtigt den kommer ud. Er det i reg 1? Jeg synes ikke jeg kunne
se
> det nogen steder. Men ellers må jeg jo bare have fat i Axels.
> Cool nok da.

Og The Digital Bits skrev dagen efter at Warner afviste rygtet.

Fra : Maria de Francis

Dato : 08-12-03 17:28

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> skrev i en meddelelse

Sir Snip-a-....host....bit was here

> Og The Digital Bits skrev dagen efter at Warner afviste rygtet.

K, den kommer så nok nogle måneder senere.
Jeg glæder mig nok mest til ROTK Extended...... om et årstid.
Nå, kan være man ska se at få hentet de billetter til bioversionen først.

Mvh Maria

Fra : Martin Helbo

Dato : 05-12-03 22:34

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvordan ser jeres DVD-ønskeliste ud? Det kan være man bliver inspireret?!

http://thedude.dk/dvd/shop_view1.asp

Jeg tror ikke de kan være under juletræet alle sammen

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 06-12-03 10:12

"Martin Helbo" <helboFJERN@thedude.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke de kan være under juletræet alle sammen

Samlet pris kr. 29.711,-...

Det er vel bare et spørgsmål om at finde et juletræ,der er stort nok...

Mikkel

Fra : Maria de Francis

Dato : 06-12-03 10:45

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Helbo" <helboFJERN@thedude.dk> skrev i en meddelelse

> Samlet pris kr. 29.711,-...
>
> Det er vel bare et spørgsmål om at finde et juletræ,der er stort nok...

hehe...
..... eller sætte et lille juletræ overpå alle filmene....
Det skulle ikke være det største problem, under kan de sagtens komme.

Mvh Maria

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-12-03 11:37

> [...]
> .... eller sætte et lille juletræ overpå alle filmene....
> Det skulle ikke være det største problem, under kan de sagtens komme.

Har I aldrig hørt om et svævende juletræ? Noget med at hænge det fast i
loftet og så hæve det.. Så er der maaaassseeerrrr af plads.. :D

Mikael

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 06-12-03 12:58

Spørgsmålet er om man har råd til Juletræet efter de udgifter

Jess Møller

Fra : Emil Saksager

Dato : 06-12-03 00:27

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Hvordan ser jeres DVD-ønskeliste ud? Det kan være man bliver inspireret?!
>
> Mvh Anders

Anger Management
Catch Me If You Can
Gangs Of New York
Man. United DVD - The Story
Indiana Jones Collection
The Simpsons - Sæson 1
The Simpsons - Sæson 2
The Simpsons - Sæson 3
The Godfather - DVD Collection
Alien Quadrilogy

-Emil

Fra : Maria de Francis

Dato : 06-12-03 00:39

> [...]
> Silence of the lambs
>
> Hvordan ser jeres DVD-ønskeliste ud? Det kan være man bliver inspireret?!

Hmmmm...... det er lidt skørt, for en gang skyld har jeg ikke nogen på
ønskesedlen, efter at have fået TTT for en uges tid siden. Men næste års
ønskeseddel bliver så Matrix 3 og tada.... ROTK EE udgaven, der vel
kommer om et års tid. Men den tid, den morskab, det gæls vel ikke endnu.

Mvh Maria

--
Det er en slags åndeligt snobberi, der får folk til at tro,
at de kan blive lykkelige uden penge.

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 06-12-03 00:45

Tja, der er kun pt. Langt Fra Las Vegas, Once In Upon A Time In America og
The Pink Pather Box

Jess Møller

Fra : Morbid Angel

Dato : 06-12-03 00:59

On Fri, 5 Dec 2003 20:32:37 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Hvordan ser jeres DVD-ønskeliste ud? Det kan være man bliver inspireret?!
>
>Mvh Anders

Ja dette er min liste, men da jeg er impulskøber så er der ikke så
meget gang i at bringe denne liste ned :=)
Det er mest Shaw Brothers filmene jeg snupper et par stykker af om
ugen.

Mvh

MA

Liste start/
Asian:

Azumi
Samurai Fiction
Alive
Save The Green planet
On The Run
Iceman Cometh
Savior Of The Soul
Savior Of The Soul 2
Shanghai Affairs
Flying Dagger
Duel to The Death
The Black Panther Warriors
Tears Of The Black Tiger
Pedicap Driver
Ronin-gai
Dolls
Legend Of The Dragon
Legend of a Professional
Heroic Duo
Bullets over summer
Century of the dragon
Legend of The Wolf
Princess-D
Legend of The Wolf
Shiver
Shaolin Popey
Shaolin Popey 2
The Touch
Sada
Three
Hunter in the dark
Tiramisu
Wesley's Mysterious Story
Golden Pheonix Vs The Dragon
Stereo future
TELL ME SOMETHING
Big Bullet
Lady Snowblood
From Bejing With Love
Full Contact
People's Hero (1987)
Seven Warriors (1989)
Bullet in the Head
Royal Scoundrel (1991) aka Son of the Beach (1991)
First Shot

+ Alt jeg mangler med Johnni To, Jackie Chan, Jet Li og Chow Yun Fat
Også en masse samuraifilm mangles i min samling.

Shaw Brothers R3:

The Knight Of Knights
The Warlord
Little Dragon Maiden
The Water Margin
The Condemned
The mighty Peking Man
king Gambler
Twinkle Twinkle Little Star
Danger Has Two Faces
Diary Of A Lady Killer
Emperor And His Brother
Enchanting Shadow
The Golden Buddha
Hong Kong Playboys
The House Of 72 Tenants
The Human Goddess
Human Lanterns
Illicit Desire
The Jade Tiger
Kidnap
The Killer Snakes
Kiss Of Death
Little Dragon Maiden
Love In A Fallen City
Mahjong Heroes
The Monkey Goes West
My Name Ain't Suzie
Oily Maniac
One Way Only
Pearl Phoenix
Pure And The Evil
The Rat Catcher
Sunset
Too Late For Love
Two Con Men
INTIMATE CONFESSIONS OF A CHINESE COURTISAN
PASSING FLICKERS

+ alle martial arts film som kommer, specielt Changh Che's Venom film

R1: (fundet på Futureent)

Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension SE
Lucio Fulci Collection 3 - City of the Living Dead/ Don't Torture a
Duckling
Bride of Re-Animator, The - Complete Uncut Version
Leatherface - The Texas Chainsaw Massacre III
Sixteen Candles
Weird Science
The Burbs
House of 1000 Corpses
Where Eagles Dare
Tightrope
The Rookie
City Heat
Pink Cadillac
Honkytonk Man
Bronco Billy
Firefox
White Hunter Black Heart
Into The Night
The Howling SE
the tenant
animal House Secret Probiation version
Gremlins - Special Edition
Goonies Special edition
House of 1000 Corpses
Poltergeist II - The Other Side / Poltergeist III
Darkwalker
National Security - Special Edition
1941 - Collector's Edition
Raw Meat
The Omega Man
Darkness Falls SE
Carlitos Way
Soylent Green
DeepStar Six
Demolition Man
Enemy Mine
H.G. Wells - The Shape of Things to Come
The Hidden
Invaders From Mars (1986)
Judge Dredd
Leviathan
Millennium
Runaway
Silent Running
Spacehunter - Adventures in the Forbidden Zone
Stendhal Syndrome, The - Complete Uncut Version

+ En masse ikke endnu udgivet klassikere og alt jeg mangler med
Hitchcock, fulci, argento og andre gyser/horror instruktører.

BLAXPLOITATION MOVIES!:

SweetBack Baadasssss Song
Coffy
Cleopatra Jones
Abby
Blacula
The Spook Who Sat by the Door
Dolemite
Five on the Black Hand Side
Three The Hard Way
SugarHill
Black Jesus
Amazing Grace
Shaft
Black Belt Jones
Black Ceasar
Hell up in Harlem
Bucktown
Foxy Brown
Friday Foster
The Legend of Ni**er Charlie
The Education of Sony Carson
Corn Bread Earl and Me
J.D.'s Revenge
The Legend of Ni**er Charlie
The Education of Sony Carson
Corn Bread Earl and Me
J.D.'s Revenge
Superfly
Bone
Hitman
The Mack
Black Gunn
Zebra Force

Her har jeg ikke begyndt at samle endnu :)

Westerns:

The Great Silence
The Professionals
The wild bunch
Shane
Butch Cassidy & The Sundance Kid
Gunfight At The O.K. Corral
High Noon
Keoma
The Long Riders
Silverado
Young Guns I + II
Johnny Guitar
A Professional Gun
Compañeros (franco Nero)

+ eventuelle spaghetti westerns jeg ikke kender titlerne på

Liste slut/

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Andrew

Dato : 06-12-03 17:27

> [...]
>
> The Great Silence
> The Professionals
> The wild bunch
> Shane
> Butch Cassidy & The Sundance Kid
> Gunfight At The O.K. Corral
> High Noon
> Keoma
> The Long Riders
> Silverado
> Young Guns I + II
> Johnny Guitar
> A Professional Gun
> Compañeros (franco Nero)
>
> + eventuelle spaghetti westerns jeg ikke kender titlerne på

Ok, det er fanme en seriøs ønskeliste LOL!

/anders

Fra : Morbid Angel

Dato : 07-12-03 00:16

On Sat, 6 Dec 2003 17:27:14 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Ok, det er fanme en seriøs ønskeliste LOL!
>
>/anders

Ja det ved jeg og jeg regner med at inden næste års jul skulle jeg
have dem alle sammen + de 200 - 300 impulskøb jeg plejer at have på et
år :)

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 06-12-03 01:04

Andrew skrev i en meddelelse...

> Hvordan ser jeres DVD-ønskeliste ud? Det kan være man bliver inspireret?!

Godt og blandet, taget direkte fra min ønskeseddel - der også omfatter andet
end film:
Indiana Jones Box Sæt

Band of Brothers

Pirates of the Caribbean

X-Men 2 - Ultimate Edition

The Far Pavilions

Harem

Kama Sutra - A Tale Of Love

Buffy, sæson, 2, 5, 6

The Nightmare Before Christmas

Disney's Aristocats

Disney's Mads og Mikkel

Disney's Robin Hood

Disney's Tornerose

Angel, sæson 1,2,3

The Serpent and the Rainbow

Sound of Music

My Fair Lady

Equilibrium

Patriot Games

Witness

The Quick and the Dead

LA Confidential

Romper Stomper

Spotswood

No Way Back

Enya - The Video Collection

A-ha - Headlines and Deadlines - The Hits Of A-ha

Madonna - The Immaculate Collection

Madonna - Video Collection 92:99

Michael Flatley - Lord of the Dance

Som sagt, lidt godt og blandet - og næsten med priser til alle pengepunge.

Mvh Tina - der glæder sig til at se hvad der er i julegaverne i år
www.gizzemissen.dk

Fra : Martin Johansson

Dato : 06-12-03 01:17

> [...]
> Hejsa

> Hvordan ser jeres DVD-ønskeliste ud? Det kan være man bliver inspireret?!

Johnny English

Hulk Box Set - Limited Edition

Bad Taste, Braindead og Meet the Feebles

Men in Black 2 (2 disk udgave)

Black Hawk Down (2 disc import udgave)

Bjergkøbing Grand Prix, dobbelt dvd

Red Dragon

Taxi 1 + 2

Der er lidt af hvert.

Inkluderet er også nogle gode tilbud.

Fra : Morten DH

Dato : 06-12-03 10:35

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:3fd11fe0$0$29372$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Bad Taste, Braindead og Meet the Feebles

Ved ikke om du er klar over det men TP Musik har disse 3 til 25kr stykket
som en del af deres lokkemad - adventsgaver msåke?

Fra : Martin Johansson

Dato : 06-12-03 13:00

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved ikke om du er klar over det men TP Musik har disse 3 til 25kr stykket
> som en del af deres lokkemad - adventsgaver msåke?

Det var billigt, har ellers kun set dem lidt dyrere.
Kan se at Stereo Studio = TP Musik i Jylland har dem til samme pris.
Tjaa, så er der da ikke nogen, der kan sige at det er for dyrt at købe film
til at lægge under juletræet?

Fra : Peter Holst

Dato : 06-12-03 03:29

dette er min liste

Alien Quadrilogy Box Set
Terminator 3: Rise of the Machines (2-Disc)
X-Men 2 (2-Disc) (Ultimate Edition)
Hulk Box Set - Limited Edition
Olsen-Banden: Komplet Box
Star Trek Deep Space Nine - Sæson 4
Star Trek Deep Space Nine - Sæson 5
Star Trek Deep Space Nine - Sæson 6
Star Trek Deep Space Nine - Sæson 7
Star Trek III - Jagten På Spock (Special Edition) (2 Disc)
Star Trek IV - The Voyage Home - Special Edition (2-Disc)
Matador Grand Box (Disc 1-12)
Indiana Jones Collection (4 Disc)

Fra : John Hinge

Dato : 06-12-03 09:56

On 05 dec 2003 Andrew was heard to say:

> Hvordan ser jeres DVD-ønskeliste ud? Det kan være man bliver
> inspireret?!

Babylon 5, Sæson 4 (kommer til Januar weee)
Buffy, Sæson 7 (kommer til foråret engang grrrr)
Kill Bill vol 1 (kommer .. )

Med andre ord, jeg går mest og ønsker mig at visse ting sku
tage sig sammen og udkomme :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Kurt Brixen

Dato : 06-12-03 13:51

On Fri, 5 Dec 2003 20:32:37 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote:

>Hvordan ser jeres DVD-ønskeliste ud? Det kan være man bliver inspireret?!

I øjeblikket kun 1 film:
Wages of Fear - Criterion collection

Kurt Brixen

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 08-12-03 12:34

Min DVD ønskeliste ser sådan ud:

Akira Kurosawa Collection
La Dolce Vita

Riget 1+2
All That Jazz
Lenny
Die Hard
The Nightmare before Christmas
Mars Attacks
The Magnificent Seven
The Wild Bunch

Desuden har jeg allerede givet mig selv en julegave på forskud i form af
følgende film:

Once Upon A Time In The West
Once Upon A Time In America
Alien Quadrilogy