gode renter?
Fra : Ps

Dato : 05-12-03 20:02

Renten er jo ganske lav i øjeblikket - "next to nothing" på f.eks. lønkonti.
Hvor finder man pt. den bedste kontantrente på en konto, hvor man kan
indsætte det månedlige overskud, f.eks. til ferieopsparing og lign??
Jeg husker engang der var noget der hed "din bank" som var bedst, men hvad
med idag?
P.sørensen

Fra : Ulrik

Dato : 06-12-03 13:34

"Ps" <pbsremove@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indsætte det månedlige overskud, f.eks. til ferieopsparing og lign??
> Jeg husker engang der var noget der hed "din bank" som var bedst, men hvad

www.skandiabanken.dk er jeg ALTID tilfreds med (tidligere din bank eget af
KommPension)

Fra : Henrik Thomsen

Dato : 08-12-03 15:30

> Hvor finder man pt. den bedste kontantrente på en konto, hvor man kan
> indsætte det månedlige overskud, f.eks. til ferieopsparing og lign??

Prøv at se www.mybanker.dk
Her har du lige netop den information du ønsker.

mvh
Henrik

Fra : Brian

Dato : 16-12-03 23:12

Hvis du betaler topskat, så opret en ratepension via din arbejdsgiver.
Den kan du ophæve i utide - også selvom det kun er for 1 år
(ferieopsparing).
Renten er højere på en pensionsordning og du betaler kun 15% i skat af
afkastet.

Mvh
Brian