VW i Flensburg
Fra : Martin Sand.

Dato : 05-12-03 19:01

På Osterallee ligger et firma der hedder Thurner. Er det slået sammen med
Kath Autohaus VW?
Eller er det 2 forskellige firmaer?

MVH Martin

Fra : hanzen

Dato : 05-12-03 19:15

"Martin Sand." <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> På Osterallee ligger et firma der hedder Thurner. Er det slået sammen med
> Kath Autohaus VW?
> Eller er det 2 forskellige firmaer?
>
> MVH Martin

Hvis man på mobile.de finder

KATH Autohaus GmbH & Co. KG
D-24944 Flensburg
VW Vertragshändler

og trykker på linket får man http://home.mobile.de/thurner

så det.....

--
hilzen
Hanzen

I går var i dag i morgen.

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-03 19:26

> [...]
> På Osterallee ligger et firma der hedder Thurner. Er det slået sammen med

http://www.volkswagen.de/ giver:

Kath Autohaus GmbH & Co. KG
Osterallee 207
24944 Flensburg
0461 / 31990

som resultat på en søgning efter en forhandler i Flensburg.

Så det kunne se ud som om de er slået sammen!

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-03 23:28

> [...]
> På Osterallee ligger et firma der hedder Thurner. Er det slået sammen med

Det er en og samme butik.
Flinke folk iøvrigt, og die Jungfrau an der kasse ist sehr schön.

Golf klubben har iøvrigt en rabatordning med butikken.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Martin Sand.

Dato : 07-12-03 17:58

Claus Petersen wrote:
> Det er en og samme butik.
> Flinke folk iøvrigt, og die Jungfrau an der kasse ist sehr schön.
>
> Golf klubben har iøvrigt en rabatordning med butikken.

Okay, men jeg så slet ikke Kath-skiltet nogle steder, kun Thurner-skiltet...
men det var også halvmørkt da jeg var dernede.
Men udvalget i butikken er _lidt_ mere spændende end herhjemme: Phaeton,
Touareg, Beetle Cabrio og en sjov 4-dørs Polo Sedan!

MVH Martin

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 07-12-03 19:03

On Sun, 7 Dec 2003 17:57:58 +0100, "Martin Sand."
<feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> en sjov 4-dørs Polo Sedan!

Sjovt nok at man ikke markedsfører den højt og flot herhjemme.
Så den nemlig godt i den nyeste udgave af Bilrevy'en (2004)

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 22:46

> Sjovt nok at man ikke markedsfører den højt og flot herhjemme.
> Så den nemlig godt i den nyeste udgave af Bilrevy'en (2004)

Den er også lige blevet introduceret i tyskland inden for de sidste 14 dage.

Så mon ikke den dukker op i DK på et tidspunkt.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk