Sebastian - Ny plade?
Fra : David Rasmussen

Dato : 05-12-03 11:51

Skulle der ikke komme en?

/David

Fra : Poul Erik

Dato : 07-12-03 11:51

On Fri, 05 Dec 2003 11:51:05 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Skulle der ikke komme en?

Han tager på en mindre tourne i vinter, men om der også skulle komme
nyt materiale har jeg ikke hørt, men skulle det være tilfældet, ville
det glæde mig.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.telecykel.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-12-03 11:53

Poul Erik wrote:

> Han tager på en mindre tourne i vinter, men om der også skulle komme
> nyt materiale har jeg ikke hørt, men skulle det være tilfældet, ville
> det glæde mig.

Jeg har hørt i radioen flere gange, at der skulle komme en rockplade fra
hans hånd/ånd, for første gang i, hvad, 15 år eller sådan noget?

/David, der også bliver glad hvis det er rigtigt (og den er god)