Stegt flæsk - sprød svær, mørt kød - hvord~
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 05-12-03 16:56

Skal stege lidt stegt flæsk her til aften.. Foretrækker at sværen er sprød,
men at kødet er mørt, altså ikke så knastørt som når alt fedtet er stegt
fra..

Hvornår sikrer man det bedste resultat ud fra de her opstillede
målsætninger?

-Thomas

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 06-12-03 23:35

> [...]
> fra..
>
> Hvornår sikrer man det bedste resultat ud fra de her opstillede

Hej Thomas

Jeg ved godt det er lidt for sent ... men så næste gang da . Når jeg
laver steget flæsk, lægger jeg skiverne af flæsk på en rist med en bageplade
under. De drysses godt med salt og peber, så skal de bare i ovnen til tilpas
sprødhed er opnået.

Mvh.
Mette

Fra : SB

Dato : 07-12-03 01:10

"Mette Nylander Sørup" <bio_freak1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> sprød,

> Hej Thomas

Jeg laver det på grillen
lidt besværligt, men langt bedre resusltat, når man først lære det - (tog
mig 5 stege)

Søren