Kia Sorento
Fra : Jørgen L

Dato : 05-12-03 13:19

Er der nogen som har erfaringer med sådan et dyr ?

Hvad går den på literen osv.

Hilsen Jørgen

Fra : No Jekan Inmyadress

Dato : 05-12-03 13:38

> Hvad går den på literen osv.

Har ikke selv erfaringer med Kia, men:

http://www.biltorvet.dk/nyebiler/detail.asp?DAFID=38945&modID=1159&fabID=26

Bilbasen siger:
Gear 5
Katalysator -
Trækhjul 4-hjulstrukket
Styretøj -
Længde 457 cm
Bredde 186 cm
Højde 173 cm
Vægt 1950 kg
Lasteevne
Påhæng 2800 kg
Brændstof Diesel
Tankindhold 80 L
Km/liter 11,8
0 - 100 14,6 sek
Tophastighed 170 km/t
Airbags 4
ABS Ja

/ Mesut

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-12-03 18:35

"Jørgen L" <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har erfaringer med sådan et dyr ?

Diesel/benz?
Man./aut.?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jørgen L

Dato : 05-12-03 19:21

> Diesel/benz?
> Man./aut.?

I 2,5 Td med manual gear, den skal bruges til køre på arbejde 80 km om dagen
og til at trække min campingvogn
Vores camping sæson er 1/1 til den 31/12 derfor er 4wd en god ide

Hilsen Jørgen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-12-03 08:30

> [...]
dagen
> og til at trække min campingvogn
> Vores camping sæson er 1/1 til den 31/12 derfor er 4wd en god ide

Jeg kender en, som har en 3,5 V6. Han er yderst tilfreds med den...
Jeg har ikke selv nogen erfaring - udover en prøvetur, hvor den virkelig
imponerede mig.
Personligt ville jeg hellere have en lettere brugt Jeep Grand Cherokee
Limited til 200.000 + moms end en Kia Sorento. Ikke fordi at Kia'en ikke
kører godt - til tider glemmer man helt at det er en Kia - det er kun navnet
på rattet der minder en os det - men en Jeep er virkelig lækker...

Hvis du overvejer at bestille en, så kan vi måske finde ud af at du kan
overtage min bestilling på 1 stk. Kia, som jeg lavede for ca. 3 md siden.
Dermed kan du komme lidt foran i køen...

--
Mvh. Morten Fruergaard