Tændrør .... lidt spørgsmål.
Fra : Moller

Dato : 05-12-03 00:51

Heysa,

Hvis ens gnist er blevet svagere pga. dårlig tændhætte osv.. hvordan vil
man mærke dette ??? vil det mærkes mest ved høje omdr... eller vil det være
over hele feltet ???

Radio dæmpet NGL rør, hva er det nu de heder ??? da jeg har en mistanke
om at mit tændrør støjer som en sindsyg, da hver gang jeg starter den dør
min mp3 afspiller :( lige nu har jeg et NGK B8HS i, men så vidt jeg husker
skulle der 2 eksta bogstaver på når de er radio dæmpet, eller er alle NGK
det som standard ? eller er det mig der har misforstået og det er hætten der
står for dæmpningen ???

VH
Lars Molnit
P.S. Det med et fansy T-hansen tændrørs hætte der glimter rødt er iikkk
så snedigt igen *GGG* så tilbage til en go gammeldags NGK hætte :)

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 05-12-03 07:22

Moller wrote:

> skulle der 2 eksta bogstaver på når de er radio dæmpet, eller er alle NGK
> det som standard ?

Så indgår der et R i typen.

> eller er det mig der har misforstået og det er hætten der
> står for dæmpningen ???

Nej, det har du ikke.

> VH
> Lars Molnit
> P.S. Det med et fansy T-hansen tændrørs hætte der glimter rødt er iikkk
> så snedigt igen *GGG* så tilbage til en go gammeldags NGK hætte :)

Væk med den. De har vist kun skabt problemer.

Ib Jakobsen

Fra : Bjørn S

Dato : 05-12-03 09:18

"Ib Jakobsen" skrev
> Så indgår der et R i typen.

> Nej, det har du ikke.

Hvis du (Moller ) kan få fat på et R-rør er det godt nok. Du kan dog også få
radiostøjdæmpet tændrørshette (bl.a gennem mc-nøjelen) hvis der ikke findes
et R-rør til spjetteren. Begge dele er overkill

--
/Bjørn

Fra : Moller

Dato : 05-12-03 12:27

> "Ib Jakobsen" skrev

æv, så kan jeg ik få til spjætten :(

> [...]

findes
> et R-rør til spjetteren. Begge dele er overkill

hmmm, den hætte må jeg få fat i, er surt ikke at kunne høre musik når
man køre pga. støjen.

VH
Lars Molnit

Fra : KubikH

Dato : 05-12-03 17:41

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
SNIP>
> hmmm, den hætte må jeg få fat i, er surt ikke at kunne høre musik når
> man køre pga. støjen.
>
> VH
> Lars Molnit

HA HA HA HA For pokker da Lars!!!!!
MUSIK under kørslen?????
Mand da også .... skramlen af stempelringe i de "DREMELPOLEREDE" porte.
Klaskeriet fra primærkæden, den dybe gutterale resonans fra KN FILTERET.
Slet ikke at forglemme "Skralleriet" fra sportspotten.

OG SÅ VIL MANDEN DRUNKE DETTE I LIGEGYLDIGE POPRYTMER.
MIG EN GÅDE *GGGGGGGGGG*
Mvh
Niels

Fra : Moller

Dato : 05-12-03 18:00

> [...]
> Slet ikke at forglemme "Skralleriet" fra sportspotten.
>
> OG SÅ VIL MANDEN DRUNKE DETTE I LIGEGYLDIGE POPRYTMER.

Der er intet så godt som en god gang piktråd i baggrunden til en 2
takter der er ved at explodere :) pga. sygelige modificationer...

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S