Oliefilter størrelse på SV650S?
Fra : Martin Leong

Dato : 04-12-03 22:24

Er der nogen der lige har svaret på hånden? Har ikke lige manualen liggende
og cyklen står opstaldet...

Mvh
Martin Leong
SV650S (99)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 04-12-03 22:28

> Er der nogen der lige har svaret på hånden? Har ikke lige manualen
> liggende og cyklen står opstaldet...

Spørgsmålet er ikke forstået? Vil du have målene på oliefilteret, Suzukis
partnummer på oliefilteret, eller vil du vider hvor meget olie der skal
hældes mere på cyklen hvis oliefilteret også skiftes ved olieskifte?

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Duderino

Dato : 04-12-03 22:39

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in

Hej

Havde tilfældigvis lige sådan et oliefilter i skabet.
Mit hedder Meiwa og har et artikelnr. som hedder 1800033.
Diameter på banditten er 7,2cm i diameter. Gevind-hul er 1,9 eller 2cm alt
afhængig af om gevind også tælles med.
Håber dette var data nok Jeg har købt mit hos Bikes & Parts i Aalborg.

Hilsen
Duderino
SV650S 03'

Fra : Martin Leong

Dato : 05-12-03 06:58

Beklager mit upræcise spørgsmål
Det var "self" diameteren jeg havde i tankerne...
Tak for svaret.

Martin
SV650S 99'