et spil/skærm spørgsmål
Fra : Michael Holm

Dato : 17-04-01 20:54

Hej,
Spillet Age og Empires, køre fint på en iBook Se og en iMac rev b, men
på den nye iMac DV+ 450, er der problemer...

Når man starter spillet sker der det at billedet er rykket ca. 1/2 cm
nedad, faktisk lige præcis så man kan se skrivebordsbilledet, der hvor
menulinien normalt er, øverst.
Hvis jeg skifter til Finder, via "æble + tab" og tilbage igen nogle
gange, bliver skærmbilledet af og til korrekt...

Problemet er der ligegyldigt om jeg kører spillet via classic eller
starter op fra OS 9.1. Var der både under OS X og 10.01

har prøvet at fifle i skærmkontrolpanelet, uden held, jeg kan se at DV+
har en ekstra preference, hvor man kan slå Teatermode til og fra, det +
at slå denne udvidelse helt fra, har jeg prøvet uden held, + zappet
Pram, genopbygget skrivebord, genindstallere spillet igen og igen...

Rev.b og DV+ har begge samme systemer på, Dv+ har dog Open Gl 1.2.1 hvor
rev. b kun har 1.2, iBooken har "kun" 9.1.

Er der ikke en anden spillegal, el.lign som har et godt forslag ?!

--
Michael Holm
ki-aikidoREMOVE@REMOVEmac.com

Fra : Michael Holm

Dato : 18-04-01 21:12

jeg prøver lige igen, er der nogen der kan hjælpe med nedenstående
problem, skal lige nævnes at Diablo og StarCraft er der ingen problemer
med.

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-04-01 21:38

Michael Holm [ki-aikidoREMOVE@REMOVEmac.com] skrev:

> jeg prøver lige igen, er der nogen der kan hjælpe med nedenstående
> problem, skal lige nævnes at Diablo og StarCraft er der ingen problemer
> med.

Hej Michael

Du kan prøve at poste det samme spørgsmål på comp.sys.mac.games NG'eren,
måske de har en løsning?

MVH Jonas
--
The sooner you fall behind, the more time you'll have to catch up.
­ Steven Wright

Fra : Michael Holm

Dato : 19-04-01 17:16

Jonas Voss <=are.you@ready.dk> wrote:

> Hej Michael
>
> Du kan prøve at poste det samme spørgsmål på comp.sys.mac.games NG'eren,
> måske de har en løsning?
>
> MVH Jonas
Tak Jonas !
Den Ng kendte jeg ikke, vil fluks psote videre.