öhlin forgaffel - pris?!
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-12-03 20:45

Hej

Jeg har støvet internettet igennem, men jeg kan sgu ikke finde ud af hvad en
öhlin forgaffel til en aprila koster.......

Er der nogen som ved hvad sådan en fætter koster eller hvor man kan se det?

Thore

Fra : Stefan

Dato : 04-12-03 21:01

Hejsa...

Du kan jo starte her http://www.ohlins.nl

Hilsen Stefan
http://hjem.get2net.dk/stefans

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-12-03 21:44

"Stefan" <stefans@get2net.dk> wrote in message
> Hejsa...
>
> Du kan jo starte her http://www.ohlins.nl

takker........ der var ikke en til en mille, men der var en til en R1 og det
er vist stort set den samme..

Thore

Fra : Bjørn S

Dato : 05-12-03 14:28

"SmaRTrxxv" skrev

> takker........ der var ikke en til en mille, men der var en til en R1 og
det
> er vist stort set den samme..

Eller kilden selv ; www.ohlins.se , men det ser ikke ud til at der bliver
lavet noget til din forgaffel hos dem.
Til min egen (Ducati) fandt jeg ny bagdæmper, og fulgte videre links til
diverse tyske og engelske forhandlere, men prismæssigt kunne den danske
forhandler fint hænge med.

--
/Bjørn

Fra : Christian Knudsen

Dato : 05-12-03 17:16

> [...]
> öhlin forgaffel til en aprila koster.......
>
> Er der nogen som ved hvad sådan en fætter koster eller hvor man kan se

Det ser ikke ud til at der laves en til lige din model, som de andre siger,
men prisen er nok pææænt høj nomatter what.
Jeg ville skyde på 10.000 (måske mere) for en komplet fuldt justerbar
forgaffel.
Er jeg helt galt på den her?

mvmch
christian
der lige har købt fuldt justerbar forgaffel til sin FZRR for 824 kr incl
fragt...

Fra : John Jensen

Dato : 05-12-03 19:24

"Christian Knudsen" <christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i
en meddelelse news:3fd0aee9$0$69912$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> men prisen er nok pææænt høj nomatter what.
> Jeg ville skyde på 10.000 (måske mere) for en komplet fuldt justerbar

Mit bedste bud lyder på ca. 2.500 ? for en komplet Öhlins R&T gaffel.....

/ John

Fra : Christian Knudsen

Dato : 05-12-03 21:22

"John Jensen" <John@nospamJensen.tdcadsl.dk> skrev

> Mit bedste bud lyder på ca. 2.500 ? for en komplet Öhlins R&T gaffel.....

En bagdæmper koster ca 5000 kr, så mon ikke en forgaffel koster noget
mere????

mvmch
christian, der slog til, hvis han kunne få en Öhlins forgaffel for 2.500 kr

Fra : MKS - 74

Dato : 05-12-03 21:26

On Fri, 5 Dec 2003 21:22:00 +0100, "Christian Knudsen"
<christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>En bagdæmper koster ca 5000 kr, så mon ikke en forgaffel koster noget
>mere????

Jow,men gang lige de 2.500 med ca 7.5 - John har forsøgt at bruge
Eurotegnet

--
-Michael

Fra : John Jensen

Dato : 05-12-03 23:36

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jow,men gang lige de 2.500 med ca 7.5 - John har forsøgt at bruge
> Eurotegnet
>
> -Michael

Jeps, det er korrekt, tegnet var der også da jeg skrev det, men da indlægget
kom frem stod der
et ? istedet for...... der skulle stå ca. 2.500 Øvroer, som Michael så
retteligen skrev.

/ John

Fra : Christian Knudsen

Dato : 08-12-03 08:13

> [...]
indlægget
> kom frem stod der
> et ? istedet for...... der skulle stå ca. 2.500 Øvroer, som Michael så

Ahh.... ja, 2500 øvroer lyder noget mere sansynligt...
Omregnet til dk kr bliver det 18750... uha....

mvmch
christian

Fra : Beeblebrox

Dato : 12-12-03 01:25

SmaRTrxxv wrote:

> Jeg har støvet internettet igennem, men jeg kan sgu ikke finde ud af hvad en
> öhlin forgaffel til en aprila koster.......

Jeg tror du får en bedre pris hvis du forsøger at købe den oprindelige
Öhlins forgaffel (som sidder på RSV-R). Den fremgår ikke af kataloget da
det regnes for en Aprilia reservedel.

I tyskland er de ikke så dyre (ca. 15K)

Vh,
Claus