Radeon 9200 - Vurdering...
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 04-12-03 16:59

Sapphire Radeon Atlantis 9200 til 565kr ???

Kan det være rigtigt at dette kort yder lige så godt som et Geforce4 ti4400
eller deromkring ???

Der er mange SE udgaver ude, men hvad med dette, og især denne pris ???

Skal bruge et der skal sidde sammen med en AMD 2400+, og jeg tænkte at
Gegoce3 ville være for langsomt, og jeg synes at Gefoce4 Ti4200 er for
dyrt...

---
MBJ

Fra : Esben

Dato : 05-12-03 08:52

"Morten Bo Jensen" <giant*nospam*@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal bruge et der skal sidde sammen med en AMD 2400+, og jeg tænkte at
> Gegoce3 ville være for langsomt, og jeg synes at Gefoce4 Ti4200 er for

Det svarer omtrent til et gf3 ti200.

--
Esben