"michael bennati schou" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:3fd1160c$0$29322$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Du skal være opmærksom på at du skal gøre Pixum opmærksom på vha en lille
> dialogbox på deres hjemmeside, at de ikke skal auto-enhance billederne. Pr
> default er det nemlig sat til at de bearbejder billederne med henblik på at
> forøge farvemætning og kontrast og sådan noget. Det ønsker du ikke.
Jeg har godt set deres Digital Photo Optimizer, men jeg forstå altså ikke helt
hvad de mener:
"If you do not wish to use DPO, please deactivate this option!"
Når man deaktiverer noget, så skal det vel være klikket af - hvilket den er som
standart. Derfor går jeg ud fra at jeg ikke har valgt DPO...
> Det KUNNE se ud som om de har lavet en mislykket autokorrektion.
Farverne og lysstyrken passer perfekt - det er kun de helt lyse hudtoner deres
maskine ikke kan ramme.
> Ellers skriv dem en mail. De laver fejl og retter gerne igen gratis, da de
> er ude efter tilfredse kunder.
Jeg skrev en mail i forgårs og forklarede problemet (vise også de to billeder
jeg har linket til her). De svarede at de kunne se, at billedet var meget
grovkornet (grundet 1600 ISO). Derfor ville de foreslå at jeg ikke printede det
i 20 x 45 cm. Jeg vil ha' skrevet til dem og forklare problemet én gang til. De
tilbød at refundere mine udgifter til de to postere, hvilket må siges at være
flot. Jeg vil dog gerne have den i god kvalitet, så mon ikke de vil prøve at
lave dem igen?
> Det kalder jeg sgu service.
Ja, de har et godt ry for at levere god service. Mine ting kom også meget
hurtigt og i god indpakning. Ovenikøbet er et ret billigt...
MVH
Kristian
www.knl-dtp.dk