Lee Van Cleef som Ninja - LOL
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 04-12-03 15:06

Hej

Jeg sad lige og så Ninja Master 2 igår.
Jeg fik et chock da det gik op for mig at det var Lee Van Cleef der var
ninja mesteren.
Har aldrig i mit liv set noget mere grinagtigt.... og desuden heller aldrig
set en ringere film

Den mand hører til i The Good, the Bad and the Ugly

Rune

Fra : Morten Steen

Dato : 05-12-03 00:08

> Har aldrig i mit liv set noget mere grinagtigt.... og desuden heller
aldrig
> set en ringere film

Faktisk var det en TV-serie. Enkelte afsnit blev "smeltet" sammen og udgivet
som film.
Jeg ÅD dem i mig som 12-årig. :)

Morten

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-12-03 01:12

Hej!

Rune Vestergaard wrote:

> Jeg sad lige og så Ninja Master 2 igår.

Du har set den i Mystery Science Theater 3000 udgave også ik'? Den er grineren -
hvis man er til folk (well, en mand og to robotter) der kommenterer film hele
vejen igennem :)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-12-03 12:45

Rune Vestergaard skrev bl.a.:

> Jeg sad lige og så Ninja Master 2 igår.
> Jeg fik et chock da det gik op for mig at det var Lee Van Cleef der
> var ninja mesteren.

Var det i den film hans handlekraft blev reduceret til 9½ finger?

--
Jørgen Grandt