Andet multimedie
bentjuul 3670
Genveje virker ikke i Photoshop CS
Fra : RoJo

Dato : 04-12-03 13:25

Hej

Jeg har lige installeret Photoshop CS og havde glædet mig meget til, at
anvende det.
MEN, der er åbenbart et problem med genvejstasterne.

Har man valgt et tool, så virker shift - ctrl - alt, fint til "aditional
options", men shortcuts som Ctrl+T, Ctrl+N, Alt+backspace osv. de virker
ikke.

Jeg har checket under shortcuts, hvor alt står som det skal.

Hvad kan der være galt??
(Det virker fint i Photoshop 7 og illustrator, så det er ik en teknisk fejl)

Mvh
RoJo

Fra : Thomas²°°³

Dato : 04-12-03 14:27

"RoJo" <r j o n a s s e n @ h o t m a i l . c o m> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad kan der være galt??
> (Det virker fint i Photoshop 7 og illustrator, så det er ik en teknisk

Se evt. news:2ccea8cc.1@webx.la2eafNXanI eller ring til Adobe. Hvis der er
en bug af den slags, så er de garanteret klar over det, og kan give dig et
svar på om det bliver rettet.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : rosenauer.dk

Dato : 05-12-03 14:57

> [...]
>
> Har man valgt et tool, så virker shift - ctrl - alt, fint til "aditional
> options", men shortcuts som Ctrl+T, Ctrl+N, Alt+backspace osv. de virker

Det ser meget ud til at skyldes at du bruger en ulovlig cracked version :')
... lidt søgning på google.com siger:

"Yeah by a company called "Paradox". Apparently the first crack was corrupt
and disabled use of the "CTRL" key shortcuts. They've already released a
second crack fixing it although people are "complaining" it has a Paradox
pop-up screen when loading. lol...pretty fussy for people who didn't even
PAY for the darn thing.

They are talking about this crack over at the official Adobe forums."

fra http://www.graphic-forums.com/showthread.php?s=&threadid=7567

... og jeg kan betro dig at den Adobe CS jeg har her - med tilhørende kasse,
manualer og andet, der normalt følger med når man køber den, virker ganske
fint :)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : RoJo

Dato : 05-12-03 17:13

"rosenauer.dk" <spambuster@rosenauer.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser meget ud til at skyldes at du bruger en ulovlig cracked version
:')
> .. lidt søgning på google.com siger:

Det er ikke en cracket version, jeg har skam lige købt hele pakken !
Jeg installerede det på min anden maskine og der virkede det fint, så nu er
der nok ik andet, at gøre end, at formatere den anden.

/RoJo