kl 1 og kl 2 beklædning
Fra : kenneth sørensen

Dato : 04-12-03 11:20

Hej

Hvad er forskællen på kl 1 og kl 2 beklædning og hvad er bedst? Jeg har købt
nogle gipsplader til en brandvæg og kan se at det er kl 1.
Er kl 1 mindre brandbar end kl 2?

Mvh Kenneth

Fra : anders majland

Dato : 04-12-03 13:21

> Er kl 1 mindre brandbar end kl 2?

Ja

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Mette

Dato : 04-12-03 21:00

kenneth sørensen skrev:
> [...]
>
> Hvad er forskællen på kl 1 og kl 2 beklædning og hvad er bedst? Jeg har købt
> nogle gipsplader til en brandvæg og kan se at det er kl 1.

nej, det er prisen der er forskel på ! m.v.h Mette

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 07-12-03 19:45

> nej, det er prisen der er forskel på ! m.v.h Mette

Forkert. Forskellen på klasse 1 og klasse 2 er relateret til brandbarheden.

Mvh Maria