Masser nyt om PEUGEOT 407 .. se det hele i~
Fra : Gaffa

Dato : 04-12-03 10:12

Så er der masser af officielt nyt om den nye PEUGEOT 407 på den officielle
hjemmeside.

www.peugeot.com

eller

www.peugeot-avenue.com

Masser af fede billeder både indvendige og udvendige.

Lækker øse !!!

Hilsen
Gaffa

--
Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Fra : JK

Dato : 04-12-03 13:59

On Thu, 4 Dec 2003 10:11:50 +0100, "Gaffa" <xpl@privat.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>eller
>
>www.peugeot-avenue.com
>
>Masser af fede billeder både indvendige og udvendige.

Er det mig der ikke kan læse 407, eller hvad ?

:-/

mvh

John

Fra : Rasmus

Dato : 04-12-03 16:29

Nederst i højre side, er et link til 407 !!