Word 2000 - sidehoved
Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 04-12-03 10:48

Hej Gruppe

Jeg har et dokument med et meget mærkeligt problem.

Et almindeligt Word-dokument på 3 sider, MEN Sidehovedet på side 3 er
kæmpestort og nægter at blive normalt igen.

Jeg har slettet alt indhold i dokumentet, checked sideopsætning, marginer,
tabeller, sektioner - alt hvad jeg kan komme i tanke om, og lige meget
hjælper det.

Nogen der kan se hvad fejlen skyldes?

Dokumentet er postet i dk.binaer med subjekt "Word 2000 - sidehoved"

Med venlig hilsen

Tim

P.S.: Et tillægsspørgsmål:

Når jeg i Word skrive 3 --- (3 bindestreger) og Enter bliver der en ubrudt
streg. Det er som det skal være ifølge Autokorrekturen. Men hvis jeg senere
vil fjerne den streg er det mig umuligt. Er det en ramme, en streg eller
hvad? Selvom jeg markerer tekst ovenover og nedenunder stregen og deleter,
bliver stregen tilbage. Nogle gode ideer?

Fra : MFO

Dato : 04-12-03 11:18

Tim Bregning Karlsen wrote:

> [...]
>
> Jeg har slettet alt indhold i dokumentet, checked sideopsætning,
> marginer, tabeller, sektioner - alt hvad jeg kan komme i tanke om, og
[snip]

Du har nok ikke prøvet sideopsætning, "Lodret justering", og sætte den
til øverst?

> [...]
> ramme, en streg eller hvad? Selvom jeg markerer tekst ovenover og
> nedenunder stregen og deleter, bliver stregen tilbage. Nogle gode

Marker over stregen (kanten), gå i menuen Formater > Kanter og skygger
og vælg "Ingen"

Venlig hilsen
Michael

Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 04-12-03 11:43

Fantastisk - begge dine svar virkede perfekt. Jeg havde aldrig selv fundet
den med sideopsætning.

Den med stregen havde jeg været inde omkring, men jeg havde markeret stregen
forkert.

Tak både til dig og til pre

Hilsen fra

Tim

Fra : pre

Dato : 04-12-03 11:21

Dit doc er i Word6/95 format hvor der er flere mærkelige betingelser.
Sidetallet starter med 247!!!

Kik i Funktioner/Indstillinger - Kompabilitet.

De linier der trækkes med bindestreger kan i værste fald fjernes i
Format/Rammer og Skygger.
pre

Fra : pre

Dato : 04-12-03 11:43

Der var lige en der var hurtigere end jeg - og leverede den korrekte lsning.