Søger titel igen-igen...
Fra : Morten Steen

Dato : 04-12-03 09:57

Jeg havde engang en vane med at have TVDanmark/Kanal København kørende i
baggrunden, når de havde de der stupide kort-spil man kunne ringe ind til...
men altså, fordi de som regel spillede noget god musik imens. (Det var bl.a.
her jeg stiftede bekendtskab med Eagles' "Try And Love Again").
Nå, jeg kommer lidt væk fra emnet...

En dag hørte jeg så et cool dansk nummer. Mine oplysninger er måske lidt
sparsomme, men det var i hvert fald et swing-nummer (tænk "Kajs Sang" fra
Kaj og Andrea). Og teksten var sådan svært humoristisk - jeg forestiller mig
Mek Pek, Tintin og Hårtørrene, eller noget i den stil.
Og den tekstbid jeg kan huske, var noget i stil med "rundt om jorden, og
tilbage igen", som blev gentaget hele tiden.

Ret cool. Nogen der har en idé om hvad jeg har hørt?

Morten

Fra : Gunnar007

Dato : 04-12-03 15:04

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse
Klip en masse
> Og den tekstbid jeg kan huske, var noget i stil med "rundt om jorden, og
> tilbage igen", som blev gentaget hele tiden.
>
> Ret cool. Nogen der har en idé om hvad jeg har hørt?
>
> Morten

Uden og være sikker, minder det mig mest om det brune punktum

Hilsen G: