GT 500 dele
Fra : freak

Dato : 04-12-03 08:21

Hej jeg står og mangler nogle dele til en suzuki gt 500 specielt det
venstre topstykke.

Jeg har hørt noget om en mand/værksted på djursland der skulle ha alt til
sådan nogle gamle totakter, men jeg ved hverken navn eller adresse.
Så HHHJJJÆÆÆLLLPPP!!!!

M.V.H Freak

Fra : M. Høy

Dato : 05-12-03 22:02

Hej

Er du igang med renovering af din GT500? Jeg har hentet alle mine dele i
udlandet, USA, England og Tyskland. Det kan ikke betale sig at købe delene
herhjemme, med mindre at det er brugte, jeg har snuset lidt til priserne
herhjemme hos en forhandler, og de skal have 2-3 gange mere end hvis man
henter delene hjem fra udlandet, og mange gange kan de slet ikke skaffe
tingene!

Her er et emaillink til en gut i Tyskland gtreiner1@aol.com - han
snakker/skriver perfekt engelsk, spørg ham om han har dele til een GT500,
jeg har købt mange nye originale dele fra ham, til min GT750.

Ellers kan du finde hjælp hos Classic Suzuki klubben, www.classicsuzuki.dk -
jeg meldte mig ind i klubben, lige efter at jeg købte min cykel, og har fået
mange gode råd, samt socialt samvær.

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : jørgen Sørensen

Dato : 06-12-03 13:24

prøv dette link:
http://www.suzukitandgtparts.nl/begin.htm

Jens Munkedal Motorcykler
Jyllingevej 18, st
2720 Vanløse
har også en del stumper til en 500
med venlig hilsen Jørgen
> [...]
>
> Jeg har hørt noget om en mand/værksted på djursland der skulle ha alt til
> sådan nogle gamle totakter, men jeg ved hverken navn eller adresse.

begin 666 dot_tr.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```/___P```"'_"T%$3T)%.DE2,2XP`M[M`"'Y
6! $```(`+ `````!``$```("5 $`.P``
`
end

begin 666 arrow3.gif
M1TE&.#EA" `)`( ``/^9`/_][2'Y! $```$`+ `````(``D```(+C(^IBP#K
'X&OSQ%0`.P``
`
end

Fra : M. Høy

Dato : 06-12-03 14:13

Her er nogle flere links:

www.ebay.com - Der er mange nye/brugte dele, til GT-modellerne!

http://www.crooks-suzuki.com

http://www.vjmw.org/links/links.htm

http://www.vjmc.com/nos.order.html

http://www.suzukitandgtparts.nl

Men nu vil jeg smutte til julefrokost, kan I hygge jer