Dobbelte adresser i Mail
Fra : Henrik Münster

Dato : 04-12-03 00:33

Efter at have opgraderet til Panther, har jeg jo fået Mail ver. 1.3. Jeg
har iagttaget, at adresser ofte står dobbelt. Modtager jeg en e-mail,
kan der i headeren stå:

Til: <henrik@muenster.dk> <henrik@muenster.dk>

Er det en særhed i Mail? Jeg er ret sikker på, at det ikke skete før.
Den nye version af Mail har noget med at skjule adresserne. Sender man
til en kendt person, står der bare navn, men ikke adresse i
"Til"-feltet. Jeg ved ikke helt, om jeg bryder mig om den opførsel. Jeg
er lidt puritansk og ville egentlig gerne se det rigtige navn og
adresse. På den anden side er det jo meget smart, at der kommer en menu
ned, når man klikker på navnet, så man kan gøre forskellige ting med
adressen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jonas

Dato : 05-12-03 18:31

In dk.edb.mac, Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> [...]
> "Til"-feltet. Jeg ved ikke helt, om jeg bryder mig om den opførsel. Jeg
> er lidt puritansk og ville egentlig gerne se det rigtige navn og

Det kan du bare slå fra:

View -> Adrresses -> Show Name and Address

"I went mad for a while,' said Ford, 'did me no end of good."

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-12-03 04:19

Jonas <voss@0x50a17e82.bynxx13.adsl-dhcp.tele.dk> wrote:

> Det kan du bare slå fra:
>
> View -> Adrresses -> Show Name and Address

Tak! Det havde jeg ikke tænkt over. Jeg har set i "Indstillinger" uden
at finde noget relevant. Men man skal selvfølgelig også kigge menuerne
igennem.
--
Henrik Münster
Esbjerg