Små fly
Fra : N2000

Dato : 02-12-03 18:35

Hej med jer,

Jeg har engang spillet et spil hvor man styre små fly rundt i forskellige
rum i et hus.

Jeg kan bare ikke huske hvad det hedder. Er der nogen af jer der har et bud?

MVH Peter M

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 02-12-03 18:54

N2000 wrote:
> Jeg har engang spillet et spil hvor man styre små fly rundt i
> forskellige rum i et hus.
>
> Jeg kan bare ikke huske hvad det hedder. Er der nogen af jer der har
> et bud?

Airfix Dogfighter er et bud...

--
Martin K

Fra : N2000

Dato : 02-12-03 22:42

Det var lige den jeg tænkte på...

Tak for et hurtigt svar.

MVH Peter M

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-12-03 19:03

N2000 wrote:
> [...]
> forskellige rum i et hus.
>
> Jeg kan bare ikke huske hvad det hedder. Er der nogen af jer der har

Pilot Kids - SEGA Model 2A CRX Hardware, lavet af Psikyo på licens.
http://www.system16.com/sega/hrdw_model2a.html#pk

Fuldt spilbart i Nebula Model2 v0.9b:
http://nebula.emulatronia.com/

pltkids.zip:

ep21276.sd0 524288 8f415bc3
ep21285a.15 524288 bdde5b41
ep21286a.16 524288 c8092e0e
mp21277.sd1 2097152 bfba0ff6
mp21278.sd2 2097152 27e18e08
mp21279.sd3 2097152 3a8dcf68
mp21280.sd4 2097152 aa548124
mp21262.da0 4194304 aa71353e
mp21263.da1 4194304 d55d4509
mp21264.tp0 4194304 6b35204d
mp21265.tp2 4194304 f061e639
mp21266.tp4 4194304 f9c32021
mp21267.tp6 4194304 c42cc938
mp21268.tp1 4194304 16ce2147
mp21269.tp3 4194304 8c06255e
mp21270.tp5 4194304 b61f81c3
mp21271.tp7 4194304 a5325c75
mp21272.tx0 4194304 dd605c21
mp21273.tx2 4194304 722ec8a2
mp21274.tx1 4194304 f045e3d1
mp21275.tx3 4194304 c4870b7c

God jagt!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Gerner

Dato : 02-12-03 19:20

On Tue, 2 Dec 2003 19:03:16 +0100, "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Pilot Kids - SEGA Model 2A CRX Hardware, lavet af Psikyo på licens.

Du tager fejl af gruppen. Dette er ikke konsolgruppen.

--
Gerner
387WU/1847hrs

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-12-03 19:53

Gerner (nospamadress@postkasse.dk) skrev følgende:

> Du tager fejl af gruppen. Dette er ikke konsolgruppen.

Han foreslår jo netop en emulator til pc. Hvad er problemet?

- Martin

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 02-12-03 21:31

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message
> Gerner (nospamadress@postkasse.dk) skrev følgende:

> Han foreslår jo netop en emulator til pc. Hvad er problemet?

Se subj..

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-12-03 21:55

Søren Rasmussen (spam@remorbiter.dk) skrev følgende:
> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> Se subj..

Ikke forstået.

- Martin

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-12-03 23:28

Martin Petersen wrote:

> Ikke forstået.

forstået...lol

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-12-03 23:54

Sune Mika Salminen (efternavn@doktor.dk) skrev følgende:

> forstået...lol

Hehe...

Der faldt tiøren.... :)

- Martin

Fra : Gerner

Dato : 04-12-03 12:06

On Tue, 2 Dec 2003 23:54:08 +0100, "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Hehe...
>
>Der faldt tiøren.... :)
>
>- Martin

Små hjerner, små fornøjelser.
I tænker med røven, og lukker en masse lort ud.

--
Gerner
394WU/1877hrs

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 04-12-03 12:21

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> wrote in message

> Små hjerner, små fornøjelser.
> I tænker med røven, og lukker en masse lort ud.

> Gerner
> 394WU/1877hrs

Gerner dog.... du ved da godt, at ubehøvlede og udokumenterede tilsvininger
af denne gruppes brugere henvises til alt.dk.brok. Skam dig!

Søren Rasmussen

Fra : Gerner

Dato : 02-12-03 21:50

On Tue, 2 Dec 2003 19:53:06 +0100, "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Han foreslår jo netop en emulator til pc. Hvad er problemet?

Tag lige og spis brød til. Pc spillet hedder airfix dogfighter. Der findes en
demo.
http://www.gamesdomain.com/demos/demo/1215.html
REQUIREMENTS/ PII 300 - 64MB RAM - DirectX 7.0 - 3D accelerator reqiured

FILE NAME/ dogfighter_demo_000804ww.exe

FILE SIZE/ 33.5mb

"Airfix Dogfighter is a 3rd person action game, where you fly model-kit
airplanes from WWII. You will start from your base and be assigned missions
around the house, where you will have to pick up several different objects to
enhance your airplanes power of destruction. Some objects will enhance your
technology level, which in its turn gives you better firepower, while some
objects are bombs and special weapons."

Jeg dl den i 2001 men jeg kan ikke lide de der 3personspil hvor kameraret er
langt over objekterne.
Ellers er det da et sjovt lille spil.

--
Gerner
389WU/1856hrs

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-12-03 21:58

Gerner (nospamadress@postkasse.dk) skrev følgende:

> Tag lige og spis brød til. Pc spillet hedder airfix dogfighter. Der
> findes en demo.

Det er muligt det er Airfix N2000 tænker på, men det gør da ikke Sune's
indlæg forkert? Han foreslår Pilot Kids - afviklet i en emulator (Nebula) på
pc. Hvad skal det over i konsolgruppen for?

- Martin

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-12-03 15:43

Martin Petersen wrote:

[Gerner]

> [...]
> Sune's indlæg forkert? Han foreslår Pilot Kids - afviklet i en
> emulator (Nebula) på pc. Hvad skal det over i konsolgruppen for?

Spar på krudtet Martin, det er ikke det værd....

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-12-03 23:17

Sune Mika Salminen (efternavn@doktor.dk) skrev følgende:
> Martin Petersen wrote:
>
> [Gerner]

> Spar på krudtet Martin, det er ikke det værd....

Ok...

God jul!

- Martin

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-12-03 00:13

Martin Petersen wrote:
> [...]

....sagde han og gik selv i kødet på Gerner.

> Ok...
>
> God jul!

lol

Tak i lige måde!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-12-03 17:22

Gerner wrote:

> Du tager fejl af gruppen. Dette er ikke konsolgruppen.

Du tager fejl af spillet. Dette er ikke et konsolspil.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?