pige dolker pige
Fra : Hans Kurt

Dato : 03-12-03 12:16

Ung pige dolkede studiekammerat for øjnene af 200 elever på Svendborg
Handelsskole her til formiddag

Karen Seneca - 11:10 - 3. dec. 2003

Her til formiddag, kl. 9.40, blev kantinen på Svendborg Handelsskole
ramme om en blodig begivenhed mellem to elever.

En kvindelig elev stak pludselig en anden kvindelig elev ned med en
kniv. Kvinden ramte sin studiekammerat med knivstik både i mave og ryg
- endnu er der ingen meldinger om, hvor stor skade, der er sket med
offeret.

- Det foregik i frikvarteret udenfor et toilet i kantinen. Der har
været omkring 200 elever i kantinen på det tidspunkt, fortæller
skolens direktør Aksel Strømkjær til ekstrabladet.dk.

- Vi intet om, hvorfor det er foregået, men vi gætter på, at det
handler om forhold udenfor skolen. Begge piger er uden anmærkninger
her fra skolen.

Knivstikkeren meldte sig selv i skolens reception og blev anholdt kort
efter, oplyser Aksel Strømkjær, som har sørget for krisehjælp til de
rystede elever.

- Skolen er dybt berørt. Vi er meget chokerede og berørte over, at det
kunne ske, siger Aksel Strømkjær.

Fra : Helle

Dato : 03-12-03 12:54

"Hans Kurt" <hans.kurt@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> rystede elever.
>
> - Skolen er dybt berørt. Vi er meget chokerede og berørte over, at det

Fy for satan. det var da uhyggeligt. Det er jo her i byen...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-03 13:02

hans.kurt@ofir.dk (Hans Kurt) skrev :

>Ung pige dolkede studiekammerat for øjnene af 200 elever på Svendborg
>Handelsskole her til formiddag

Hvad har det med dk dk.snak.seksualitet at gøre.

Hvis du absolut føler behov for at poste deb slags, så gør det i
en mere velegnet gruppe.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Helle

Dato : 03-12-03 14:08

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> [...]
> Knud
> Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
> Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Ja jeg undrede mig også - mon ikke det bare er en fejl?