Jagtformidling.dk
Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 17-04-01 19:28

Hej
Jeg beklager meget at jeg er kommet til at støde jer ved at oplyse om at
der er ledig jagt mm.
Men helt ærlig jeg oplyser om at der er en gratis ydelse som der er mange
der er intr.
Men ok hvis det er det flertallet ønsker skal jeg da gerne stoppe med at
sende her i ng

Med venlig hilsen
JAGTFORMIDLING.DK
v/John Jensen
Nj@DDF.DK
www.jagtformidling.dk

Fra : M Sørensen

Dato : 17-04-01 22:13

Jeg kan ikke se det store problem i at jagt formidlingen skriver i denne NG
hvis ikke man kan tåle den post kan man bare lade være med at læse den.
jeg syntes det er ok

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 18-04-01 10:21

Jeg kan tilslutte mig dette, det er jo i vor alles interresse at få disse
oplysninger, det kunne jo være at det lige var den jagt man gik og søgte.
Mvh. Bjarne