Andet multimedie
bentjuul 3670
Afspille video baglæns
Fra : Jonas Therkildsen

Dato : 17-04-01 19:34

Jeg har et videoklip, som jeg gerne vil have afspillet baglæns. Hvilket
program kan gøre det?

Jonas

Fra : Bent skohorn

Dato : 17-04-01 20:04

adobe premiere kan ændre rækkefølgen på frames'ne for dig.. og mange andre..

Skohorn

Fra : Jonas Therkildsen

Dato : 18-04-01 09:44

OK. Jeg arbejder netop med Premiere 6, og jeg kan ikke finde funktionen.
Hvordan gør man?

VH
Jonas

Untitled DocumentJonas Therkildsen jrt@imv.au.dk 86190925

Fra : Bent skohorn

Dato : 19-04-01 17:35

> OK. Jeg arbejder netop med Premiere 6, og jeg kan ikke finde funktionen.
> Hvordan gør man?

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, jeg har desværre ikke premiere på min
computer mere og kan ikke huske det i hovedet, jeg ved bare at jeg har gjort
det engang...

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 19-04-01 17:41

> "Jonas Therkildsen" <jrt@imv.au.dk.nospam> wrote in message

Har du kigget i manualen eller Online-hjælpen (hvis det er en "hemmelig"
version)? Prøv med at trykke "F1" og se om ikke du finder svaret der...

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Dennis Højsholt