Paris City boys
Fra : Mark Beaumont

Dato : 02-12-03 00:42

Hej !

Jeg leder efter sangen "Paris city boys", med Pet Shop
Boys. Er der nogen som har en idé om, hvor jeg kan købe
en cd, hvor dette nummer er på?

Vh Mark

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-12-03 01:15

Mark Beaumont wrote:
> Hej !
>
> Jeg leder efter sangen "Paris city boys", med Pet Shop
> Boys. Er der nogen som har en idé om, hvor jeg kan købe
> en cd, hvor dette nummer er på?

Jeg ved ingenting om PSB, men er du sikker på du ikke forveksler det med
"New York City Boy"?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Mark Beaumont

Dato : 02-12-03 01:48

Sune Mika Salminen wrote:
> Jeg ved ingenting om PSB, men er du sikker på du ikke forveksler det
> med "New York City Boy"?

Det er *ikke* "New York City Boy", men en franske udgave af samme.
F.eks. er "Seventh Avenue" skiftet ud med "Champs-Elysées".

Vh Mark

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-12-03 02:18

Mark Beaumont wrote:

> Det er *ikke* "New York City Boy", men en franske udgave af samme.
> F.eks. er "Seventh Avenue" skiftet ud med "Champs-Elysées".

Tak, så blev jeg det klogere.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Stig Nygaard

Dato : 02-12-03 07:25

Hej

Mark Beaumont wrote:
> Jeg leder efter sangen "Paris city boys", med Pet Shop
> Boys. Er der nogen som har en idé om, hvor jeg kan købe
> en cd, hvor dette nummer er på?

Det er på visse versioner af deres nye opsamlingsalbum. Så vidt jeg
husker på vinyl-udgaven samt den franske CD-udgave.

Mvh. Stig.
http://www.rockland.dk/ - Nu som kedelig men moderigtig weblog!