Vedr. køkkenmaskine "Kitchen Aid" - muligv~
Fra : Henrik

Dato : 01-12-03 11:59

Hej NG !

Konen har længe kigget langt efter en Kitchen aid - men er den noget værd ?

Der er tilsyneladende flere modeller, hvad er forskellen ?

Dette er muligvis den forkerte NG !

mvh, Henrik

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 01-12-03 13:01

"Henrik" <xs650@ofir.dk> wrote in message
> [...]
?

> Der er tilsyneladende flere modeller, hvad er forskellen ?

Uha... med det sprøgsmål kommer du nemt til at starte 3. verdenskrig. Jeg
vil skynde mig ind og være fredsmægler...

Nogle her på NG'en sværger til de go'd gamle Kenwood arbejdsheste, der nu
har kørt siden Moster Grethe faldt ned fra høloftet.
Andre (storbysnobberne) går efter alt der skinner af krom og lugter af penge
(lidt ligesom skader - du ved, fuglen?).

Jeg er en forfædelig storbysnob der bor på Amager (...) , så jeg er
selvfølgelig vild med KitchenAid.

Så måske har du forstået meningen : det handler ikke om hvorvidt KitchenAid
eller Kenwood er bedst. Det handler om hvor du bor og hvilken mennesketype
du er ;)

Bjarke

Fra : Per

Dato : 01-12-03 13:53

On Mon, 1 Dec 2003 13:00:33 +0100, Bjarke Bundgaard wrote:

> [...]
> eller Kenwood er bedst. Det handler om hvor du bor og hvilken mennesketype

He he, ja og vi har en Maggimix. Den er købt i Irland, så hver gang det
regner sætter vi den til at hakke en masse kartofler, drikker en Powers
Goldlabel og synger The Homes of Donnegall.
Bortset fra det med livsstilen er det en ganske udemærket maskine.
--
MVH Per
Billede af Molly: http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-03 18:01

Hej Henrik
jeg fik en KitchenAid af min svigermor...Den er virkelig god og det siges at
den holder hele livet...
Den brænder ikke bare sammen (ikke at jeg siger at de andre gør!!!)
Man kan købe en masse tilbehør til den bla. citruspresser, kødhakker,
grøntsagssnitter og frugtmoser osv....
jeg synes den er alle tiders. Et minus hvis man skal ælte dej er den ikke
til de stor portioner men kan sagtens klare små portioner...
God fornøjelse, hvis konen er så heldig...
Min mand er i hvert fald glad for at jeg har fået den da den også kommer til
gavn for ham!!!!
venligst Cecilie

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 01-12-03 20:05

"Henrik" <xs650@ofir.dk> wrote in message
> Hej NG !
>
> Konen har længe kigget langt efter en Kitchen aid - men er den noget værd
?

Amerikanerpjat! - køb du hellere en Kenwood

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 01-12-03 20:54

> Amerikanerpjat! - køb du hellere en Kenwood

Haha... der kan du se Henrik... Jeg vidste at den ville komme! Jeg har kun
een ting at sige: høloft! ;)

Bjarke

Fra : Per

Dato : 01-12-03 21:49

On Mon, 1 Dec 2003 20:53:35 +0100, Bjarke Bundgaard wrote:

> Haha... der kan du se Henrik... Jeg vidste at den ville komme! Jeg har kun
> een ting at sige: høloft! ;)
>
> Bjarke

Hø Hø

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 02-12-03 21:57

"Henrik" <xs650@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
?

> Der er tilsyneladende flere modeller, hvad er forskellen ?

Vistnok noget opreklameret gejl, men den ser cool ud. Kenwood eller måske
endnu bedre en Electrolux hvis du er seriøs